-
Canon 30d opinia
Witam
Jestem nowy na forum, a już popełniłem falstart i otrzymałem ostrzeżenie za nieświadome złamanie regulaminu. Trudno.
Mam skromny budżet ale chcę kupić jaką przyzwoitą lustrzankę. Oczywiście jestem amatorem i aparat potrzebny mi będzie do nauki fotografii. Konkretnie będę chciał pstrykać jakieś fotki rodzinne, czasami podczas wypadu w góry jakiś plenerk (ale to później) a najwięcej na razie będę fotografował... akwarium :)
Poczytałem troszkę, troszkę podpytałem i podjąłem decyzję chyba słuszną. Wymyśliłem że kupię sobie Canon 30d pewnie na początek z kitowym obiektywem. Kolega poleca mi docelowo tamrona 17-50 ale to później jak dozbieram funduszu.
Proszę o opinie co do mojej decyzji. Na samo body nie chaiłbym przeznaczyć więcej niż ok 1000zł.
Wydaje mi się, że w tej kwocie to dobry wybór.
Co sądzicie?
Co do nauki fotografii będę zawracał głowę później :) Proszę ewentualnie o poradę do do obiektywu i lampy zewnętrznej.
Mam nadzieję, że tym razem nie naruszyłem regulaminu i nie dostanę kolejnego bana :/
Dzięki za ewentualne opinie i pozdrawiam
etrusc
-
Witaj
Canon 20/30d to w tej chwili najlepszy stosunek cena/jakość.
Jeśli masz okazję kupić z pewnego źródła to bardzo dobry wybór.
Używany w dobrym stanie +/-1000zł.
Pozdrawiam
Mirek
-
-
-
1. W zasadzie to naruszyłeś regulamin. Konkretnie pkt. 3 "...Zanim założysz nowy temat, sprawdź w wyszukiwarce, czy nie był on już wcześniej poruszany na forum. W 90% przypadków był....". Tak, wiemy, wiemy... Twój problem jest wyjątkowy itp. itd...
2. PRZED napisaniem posta jednak lepiej trochę poczytać. Zwłaszcza ten nieszczęsny regulamin. Poczytanie forum przez parę dni, żeby się zorientować w obyczajach też nie zaszkodzi.
3. Do szukania najlepiej nadaje się "Kolajowa szukajka" : http://maciejko.net/cbsearch/
4. Do fotografii akwarium będziesz potrzebował filtr polaryzacyjny - tylko, proszę, nie zakładaj nowego wątku "jaki filtr kupić" to TEŻ było kilkadziesiąt razy.
-
Witam