Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: Canon 30d opinia

Zablokowany

Domyślnie Canon 30d opinia

Witam

Jestem nowy na forum, a już popełniłem falstart i otrzymałem ostrzeżenie za nieświadome złamanie regulaminu. Trudno.

Mam skromny budżet ale chcę kupić jaką przyzwoitą lustrzankę. Oczywiście jestem amatorem i aparat potrzebny mi będzie do nauki fotografii. Konkretnie będę chciał pstrykać jakieś fotki rodzinne, czasami podczas wypadu w góry jakiś plenerk (ale to później) a najwięcej na razie będę fotografował... akwarium
    Poczytałem troszkę, troszkę podpytałem i podjąłem decyzję chyba słuszną. Wymyśliłem że kupię sobie Canon 30d pewnie na początek z kitowym obiektywem. Kolega poleca mi docelowo tamrona 17-50 ale to później jak dozbieram funduszu.
    Proszę o opinie co do mojej decyzji. Na samo body nie chaiłbym przeznaczyć więcej niż ok 1000zł.
    Wydaje mi się, że w tej kwocie to dobry wybór.
    Co sądzicie?

Co do nauki fotografii będę zawracał głowę później Proszę ewentualnie o poradę do do obiektywu i lampy zewnętrznej.

Mam nadzieję, że tym razem nie naruszyłem regulaminu i nie dostanę kolejnego bana :/

Dzięki za ewentualne opinie i pozdrawiam

etrusc

Coś już napisał Awatar mirasb
    Miasto
    Kraków

Domyślnie

Witaj
    Canon 20/30d to w tej chwili najlepszy stosunek cena/jakość.
    Jeśli masz okazję kupić z pewnego źródła to bardzo dobry wybór.
    Używany w dobrym stanie +/-1000zł.
    Pozdrawiam
    Mirek

Pełne uzależnienie Awatar gadget_zary
    Miasto
    Żary/Wrocław

Domyślnie

http://www.canon-board.info/showthread.php?t=14690
    http://www.canon-board.info/showthread.php?t=75844
    http://www.canon-board.info/showthread.php?t=40488 < a tam jeszcze więcej linków !

Tyle w temacie

Jak masz zamiar pytać też o tamrona to radze - szukaj !

Moderator Awatar Janusz Body
    Miasto
    Szczecin

Domyślnie