Obiektyw do fotografii wnętrz / nieruchomości na sprzedaż.
Witam, jestem tu nowa.
Posiadam amatorski sprzęt Canon 70D, zajmuję się fotografią wnętrz.
Zmuszona jestem przesiąść się na ten model aparatu i proszę Was o pomoc.
Jaki obiektyw wybrać? Nie chcę przekłamać rzeczywistości, żeby oferowane małe pokoje nabrały wielkości hali targowej :P
Czy 10-22 nie będzie za szeroki? Czy istnieje jakiś inny obiektyw innej firmy nie aż tak szeroki, czy mogę zastosować
jakiś adapter?
Pomocy bo jestem totalnie zielona :((
dziękuję!
Odp: Obiektyw do fotografii wnętrz / nieruchomości na sprzedaż.
Cytat:
Zamieszczone przez
sunset
Witam, jestem tu nowa.
Posiadam amatorski sprzęt Canon 70D, zajmuję się fotografią wnętrz.
Zmuszona jestem przesiąść się na ten model aparatu i proszę Was o pomoc.
Jaki obiektyw wybrać? Nie chcę przekłamać rzeczywistości, żeby oferowane małe pokoje nabrały wielkości hali targowej :P
Czy 10-22 nie będzie za szeroki? Czy istnieje jakiś inny obiektyw innej firmy nie aż tak szeroki, czy mogę zastosować
jakiś adapter?
Pomocy bo jestem totalnie zielona :((
dziękuję!
Obiektyw sam z siebie zdjęć nie zrobi ;) Przy tego typu zdjęciach obiektyw to tzw. mały pikuś ;)
Oprócz obiektywu bardziej liczy się postprodukcja oraz technikalia przed naciśnięciem spustu, czyli poprawna ekspozycja (odpowiednia przysłona dla dużej GO, poprawny WB oraz odpowiedni czas naświetlania i natywne ISO) + postawienie aparatu na dobrej klasy statywie (nie tym z supermarketu za 5 zł) oraz późniejsza korekta zniekształceń obiektywu + składanie HDR aby uniknąć przepaleń.
Poczytaj: https://poprostufotografuj.pl/fotogr...-co-najlepsze/
3 załącznik(ów)
Cytat:
Zamieszczone przez
sunset
Witam, jestem tu nowa.
jakiś adapter?
!