Canon 50mm 1.8 STM + body z opcja filmow HD
Czesc,
Posiadam starego, wysluzonego Canona 350D.
Nie tak dawno urodzilo mi sie dziecko i zakupilem obiektyw Canon 50mm 1.8 STM do robienia portretowek.
Chcialem upgradowac takze body ze wzgledu na mozliwosc krecenia filmow w HD, nie ukrywam, ze wieksza matryca rowniez by sie przydala do podgladu zdjec, bo w moim 350D jest ona mikroskopijnych rozmiarow.
Prosze o porade jakie body kupic zeby filmy HD byly w miare dobrej jakosci. Body musi byc nowe, ale nie musi byc najnowsze jesli chodzi o rok produkcji, jestem totalnym amatorem, ale zalezy mi na jakosci zdjec i filmow.
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Kuba
Odp: Canon 50mm 1.8 STM + body z opcja filmow HD
Canon 100D polecam . Chyba że masz fundusze na Canona 70D.
Tez polecam 100D. Mam od poltora roku. Maly, ale dobrze sie trzyma, ma troszke wiecej mozliwosci niz 1200D (matryca podobna, troche lepszy AF szczegolnie do filmow)... Tanszy od 700D i wyzszych... Zwykle mozna kupic niewiele drozej niz samo body - w komplecie z 18-55STM... Wiec kolejny obiektyw dosc dobry do filmow jak bys chcial... Wyswietlacz tylko nie jest odchylany co czasem by sie przydalo... 70D hmm inna polka... Tylko ta cena... :(
Do filmowania gibany LCD właściwie niezbędny. Dodatkowo obecne Canony z niższej półki (M3/750d/760d) mają nieco lepszą jakość video niż dotychczasowe APS-C Canona. Z drugiej strony AF podczas filmowania kusi w 70d (i lepsza bateria).
Cytat:
Zamieszczone przez
jotes25
Do filmowania gibany LCD właściwie niezbędny. Dodatkowo obecne Canony z niższej półki (M3/750d/760d) mają nieco lepszą jakość video niż dotychczasowe APS-C Canona. Z drugiej strony AF podczas filmowania kusi w 70d (i lepsza bateria).
zgadzam się z przedmówcą. Jeśli chcesz filmować to 70D jest rewelacyjny.