Witam od niedawna jestem posiadaczem Canona A-75, jestem amatorem więc moge strzelić zaraz gafe
Otóż irytuje mnie jedna rzecz. Mianowicie : gdy robie zdjęcia w trybie Auto, P, TV to wszystko jest dobrze. Na wyświetlaczu ( np gdy robie zdjęcie w pokoju przy zapalonym świetle ) widze wdedy po wciśnieciu smustu migawki do połowy ostry, jasny obraz. Natomiast gdy robie tak w trybie AV i M to na wyświetlaczu pojawia sie obraz ciemny i ziarnisty. Czasem jest jednak dobrze i obraz na wyświetlaczu jest narmalny. Od czego to zależy, czy jest to wada aparatu, czy też może jego awaria. Dodam jeszcze tylko, że podczas wciskania spustu mam włączoną lampe błyskową. Z góry dzięki za pomoc.
Problem z A-75
Zwiń
X
-
Mianek1984Tagi: Brak -
No profesionalista to ja nie jestem ale mi to wyglada na to ze trzeba by w instrukcji sprawdzic co sie dzieje...byc moze tam jest na to odpowiedz. A jezeli instrukcja nie pomaga no to nie mam pomyslu. Na wade aparatu mi to nie wyglada gdyz CANONy maja same zalety :wink: :wink: a awaria? hmmm...jezeli instrukcja nie pomaga to byc moze awaria...a jak ze zdjeciami na zewnatrz przy naturalnym swietle? -
Mianek1984
Hmmmm. Właśnie skończyłem z instrukcją i nic tekiego tam nie ma
Teraz jest noc ale jutro wyjde na dwór i spróbuje porobić zdjęcia przy normalnym świetle. Bede kombinował, może do czegoś dojde i sprawa sie wyjaśni.
Komentarz
-
Jeszcze raz, dokladnie i ze zrozumieniem przeczytaj strony od 74 do 78 ze szczegolnym uwzglednieniem ramek z tekstem na przyklad: "Skoryguj przysłonę naciskając < lub > gdy aparat nie może dobać czasu naświetlania (czas wyświetla się kolorem czerwonym) i obraz jest zbyt jasny lub zbyt ciemny"Zamieszczone przez Mianek1984Hmmmm. Właśnie skończyłem z instrukcją i nic tekiego tam nie ma