Nowe lustro

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Sapphiron
    • 2007
    • 14

Nowe lustro

Wiem że takich wątków pewnie była masa... ale...

Jestem dość zaawansowanym fotografem i sądzę że dojrzałem do analogowego lustra... chciałbym się przesiąść na jakieś ale nie wiem jakie...

pomożecie?

P.S.
    jeśli będą jakiekolwiek pytania dotyczące tematu i pomocy to chętnie odpowiem...
    Kliknij tutaj:
    http://r6.bloodwars.interia.pl/r.php?r=11119
    Dla ciebie to niewiele a mi może pomóc
  • bakulik
    Uzależniony
    • 2005
    • 767

Witam.

EOS 3. Lub EOS 5. Lub jakiś inny EOS...
    Pozdrawiam
    Łukasz Bakuła
    „Fotografia – to radość życia. Aparat nie został stworzony dla ludzi smutnych i skwaśniałych”. J. Płażewski

Komentarz

• janmar
      Pełne uzależnienie
      • 2006
      • 3468

Zamieszczone przez Sapphiron

Jestem dość zaawansowanym fotografem i sądzę że dojrzałem do analogowego lustra... chciałbym się przesiąść na jakieś ale nie wiem jakie...

pomożecie?

P.S.
      jeśli będą jakiekolwiek pytania dotyczące tematu i pomocy to chętnie odpowiem...
      Napisz co i czym fotografowałes,co bys chcial dalej.Dlaczego chcesz [rozumiem podstawowo ]robic dalej analogowo a nie lustrzanką cyfrową itd. Smiało. wiekszosc szła ta drogą. Pozdrawiam :-)

Komentarz

• Sapphiron
        • 2007
        • 14

fociłem wieloma rzeczami... poczawszy od Zenithów przez cyfrowe małpki kodaka, Minoltę A2, Panasonica FZ50, Canona S3is, a teraźniejszy mam Olympus 5060WZ...

fotografowałem głównie makro, portrety oraz zdjęcia typu Glamour oraz Fashion...
        Kliknij tutaj:

Komentarz

• janmar
          Pełne uzależnienie
          • 2006
          • 3468

Czemu nie chcesz sprobowac lustrzanki cyfrowej?

Komentarz

• Sapphiron
            • 2007
            • 14

bardziej mnie ciągnie do analogów... chociaż przyznam że kiedyś kupie sobie cyfrę... ale to już napewno będzie pełna klatka... nic innego nie kupie...
            Kliknij tutaj:

Komentarz