Prosba o pomoc w wyborze lustrzanki analogowej.

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • violinman23
    Coś już napisał
    • 2006
    • 97

Prosba o pomoc w wyborze lustrzanki analogowej.

Witam. Chciałbym prosic o porade dot. wyboru lustrzanki analogowej.
    Chciałbym kupic za w miare niskie pieniądze w miare dobry aparat. Co radzicie?
    Nowy? Uzywany? Aparat z bagnetem EF, poniewaz mam takie obiektywy.
    I czy mozna kupic uzywanego eos'a 1 za ok. 400zł?
    Z góry dzieki, jesli chodzi o analogi to jestem zielony.
    Pozdrawiam
    Pozdrawiam wszystkich miłośników fotografii!
    Moje gnioty.
    Mam Canona, kilka szkieł i lornetkę
  • Mac
    Pełne uzależnienie
    • 2004
    • 2063

Marzyciel EOS 1 za 400 PLN, za tą kasę dostaniesz 300V nowy albo i zapłacisz mniej (szukaj w FotoJoker'ze).
    Możesz poszukać 30/33 ale tutaj tylko używki w tej cenie, jeśli będziesz miał szczęście.
    EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8 | EF 24-105/4 | EF 70-200/2.8| EF 100-400/4.5-5.6 | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4 | EF 135/2| EF 100/2.8 Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B

Komentarz

• Viracocha
      Uzależniony
      • 2004
      • 853

Ja polecałbym EOS-a 50/50e lub 5. Oczywiście sprzęt używany.

Komentarz

• violinman23
        Coś już napisał
        • 2006
        • 97

Dzieki za odpowiedzi No z tym eosem 1 za 400 to tak podejzewałem ze to niemozliwe. A w praktyce czym róznią się 300 od 300v albo 3000v i te 30/33 oraz 50/50e i 5 ?
        Moje gnioty.

Komentarz

• an_zak
          Początki nałogu
          • 2006
          • 427

Komentarz

• michal.wrobel

Cześć.
            EOS 300V kosztuje w Fotojokerze w Gdańsku (Galeria Bałtycka) 199 pln.
            Za 400 PLN można kupić spokojnie EOSa 50 w super stanie z dodatkami (bardzo dobry aparat) lub EOSa 5 w całkiem niezłym. W zastosowaniach amatorskich jest to zupełnie wystarczający sprzęt.