Jak uzyskac takie kolory?

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ziombel
    • 2011
    • 3

Jak uzyskac takie kolory?

Witam serdecznie
    Jestem tu ze tak powiem swierzakiem choc od dluzszego czasu z zainteresowaniem sledze wszystkie posty.
    Prosze o podpowiedz znawcow tematu na temat tych zdjec:

Chodzi mi przede wszystkim o kolory. Sa bardzo zywe i wyraziste. Czego to zasluga?? Czy myslicie ze to tylko zabawa krzywymi w PS czy moze cos bardziej tajemniczego??
    Nie jestem specjalista-fotografem wiec prosze o wyrozumialosc
    Pozdrawiam
  • yakuza144
    Bywalec
    • 2010
    • 163

Myślę że podobny efekt można uzyskać poprzez zabawę suwakami w PS-ie. Odpowiednie nasycenie + kontrast

Komentarz

• punky
      Początki nałogu
      • 2008
      • 483

Na pierwszej focie nie widze nic specjalnego w kolorach, podbity mocno kontrast i to wszystko,
      druga fota kompletnie mi sie nie podoba jesli chodzi o obrobke, ale jw.
      R6 + S17-35 + 24-70/2.8 + 50/1.8 + 85/1.8 + 70-200/2.8

Ex Sony a6500, 70D, 40D, 30D

Komentarz

• Eddie
        Coś już napisał
        • 2005
        • 82

Zacząłbym od podbicia kontrastu na przykład przy pomocy krzywych w PSie.
        Regulamin pkt 8.
        Moje zdjęcia na www.obiektywni.pl
        Mój DigArt

Komentarz

• ajma
          Dopiero zaczyna
          • 2007
          • 47

Zdjęcia w w mocnym słońcu, duży kontrast, "ciepłe" WB, saturacja "podkręcona" do góry, na drugim zdjęciu duża winieta.

Komentarz

• liquidsound
            Pełne uzależnienie
            • 2006
            • 1956

Moze Grzesiek sie wypowie bo jest na forum podesle mu link
            1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
            Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

Komentarz

• Ziombel
              • 2011
              • 3