W czwartek wybieram sie na koncert (Hey - w krakowskiej rotundzie). Chciałem ze sobą wziasc aparat i cyknac kilka zdjec. Niestety nigdy takiech zdjec nie robiłem. Mozecie mi cos poiradzic? Aparat to EOS 300 + kitowe szkło, lampa Sunpak 4000AF. Mozliwe ustawienia lampy: TTL, Full, 1/16. Chciałbym wykorzystywać głownie swiatło zastane a lampą tylko doswietlac. Jakie czasy i przysłony? Aha robie na superii 400.
Zdjęcia na koncercie?
Zwiń
X
-
Tagi: Brak
-
-
Heh nie mam cyfry a tym bardziej nie dysponuje ISO 1600. Chciałem robic zdjecia doswietlając lampką bo mam ciemny obiektyw (1/4). Jak to wszystko ustawic? Bedzie ok jak dam Tv na 1/20 - 1/60 i lampke na 1/16? Chciałem jak najwiecej wykorzystac oswietlenie zastane.
P.S. Jestem bardzo amatorem.
Komentarz
-
A jestes pewny, ze lampy na tym koncercie bedzie mozna uzywac? A 1600 idzie kupic: chocby fuji neopan 1600 (B&W) czy 'amatorski' fuji superia 1600 (kolor).EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000Komentarz
-
Zdjęcia z koncertów najlepiej wychodzą moim zdaniem na materiale czarno - białym. A w takim wypadku Ilforda 1600, czy nawet 3200 powinieneś zakupić bez problemu.Zamieszczone przez canis_lupusHeh nie mam cyfry a tym bardziej nie dysponuje ISO 1600.Komentarz
-
Kodak 3200 + monopod (choć bez monopodu też powinno aię udać), o lampie zapomnij - na większości koncertów albo nie mozna uzywać, albo za daleko, a przede wszytkim zabija atmosferę.Pentax K-5 II, Leica M9Komentarz
-
Re: Zdjęcia na koncercie?