Zestaw oświetleniowy do fotografii i filmowania

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • conr4d
    • 2009
    • 9

Zestaw oświetleniowy do fotografii i filmowania

Witam serdecznie!
    W najbliższym czasie zamierzam kupić 7D bądź 5D Marka z nastawieniem na fotografie i filmowanie zarówno studyjne jak i plenerowe.
    Z racji tego potrzebuję m.in oświetlenie. Co radzicie mi kupić? Mogę sprowadzić sprzęt z USA.
    Z racji tego, że jestem początkujący w tej dziedzinie prosiłbym o rady na co mam zwrócić uwagę, co powinno być dla mnie istotne no i oczywiście jakieś propozycje konkretnych produktów.
    Powiedzmy, że cena do 3000 zł.
  • mirusiek
    Coś już napisał
    • 2009
    • 65

Do zdjec polecam Ci parasolki Impact - zakupilem zestaw w sklepie B&H w Usa i jestem bardzo zadowolony-tanie i solidne.
    Tutaj moj zestaw
    http://www.bhphotovideo.com/c/produc...lla_Mount.html

Do tego wybralem lampy Metz (dobra jakosc do ceny) i nadajniki radiowe do ich zdalnego odpalania.
    Kompletuje go jeszcze, ale przy wyborze kierowalem sie wlasnie mobilnoscia i stosunkiem jakosci do ceny.
    Moje portfolio- zapraszam

Canon 50D +Sigma 17 - 50mm f/2.8 EX DC OS HSM+ 2 x YN-460 II + 3x RF 602 i na tym na razie skończyły się fundusze :eek:

Komentarz

• conr4d
      • 2009
      • 9

Hm, dzięki.
      Tylko jest problem, bo to są lampy błyskowe, a ja potrzebuje, żeby one również świeciły przy włączeniu ich przez cały czas.
      Znajdę coś takiego?

Komentarz

• d_jerry
        • 2009
        • 2

Zamieszczone przez conr4d
        Witam serdecznie!
        W najbliższym czasie zamierzam kupić 7D bądź 5D Marka z nastawieniem na fotografie i filmowanie zarówno studyjne jak i plenerowe.
        Z racji tego potrzebuję m.in oświetlenie. Co radzicie mi kupić? Mogę sprowadzić sprzęt z USA.