Trójwymiarowe kartki

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kwv
    Bywalec
    • 2006
    • 118

Trójwymiarowe kartki

Może pamiętacie kiedyś były podobne kartki w obiegu Poczty Polskiej:rolleyes:
  • marekk_ok
    Uzależniony
    • 2007
    • 821

Prawie jak film

Komentarz

• aBe
      Dopiero zaczyna
      • 2007
      • 44

Nie wiem jak kiedys ale teraz to sie lenticular nazywa. Jestem grafikiem w firmie, ktora produkuje takie rzeczy.
      fotografia noworodkowa Kielce

Komentarz

• illy
        Bywalec
        • 2007
        • 146

kiedys tez sie bawilem, zdjecia nie moje, znalezione na google pod haslem stereogram

Komentarz

• gushman
          Coś już napisał
          • 2008
          • 68

A to jest moje:

Komentarz

• beachcomber
            Początki nałogu
            • 2005
            • 271

ktos moze opisac jak cos takiego zrobic? w PS?

Komentarz

• gushman
              Coś już napisał
              • 2008
              • 68

Najpierw robisz dwa zdjęcia o tych samych parametrach ekspozycji i z miejsc oddalonych od siebie o... powiedzmy 10 cm. Czyli obrazowo rzecz ujmując - najpierw patrząc jednym okiem przez wizjer, później drugim nie ruszając się jednocześnie z miejsca. Ew. można posłużyć się statywem dla większej precyzji, zależy jak co komu lepiej wychodzi.

W PS przenosisz jedno zdjęcia na drugie - tworzy się dla niego druga warstwa. Otwierasz okno animacji, kopiujesz w nim klatkę (z jednej robią się dwie). W pierwszym okienku wyświetlasz jedno zdjęcie (druga warstwa z drugim zdjęciem jest niewidoczna), w drugim na odwrót. Zdaje się czas opóźnienia między zdjęciami automatycznie ustawiony jest na 0, więc tego nie ruszasz. Pracę zapisujesz jako .gif i już.

Komentarz

• janmar
                Pełne uzależnienie
                • 2006
                • 3468