Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wyświetlacz LCD w Canonie 60D i przekłamane zdjęcia

zlosnik2306
06-01-2015, 13:37
Witam,
Odkąd użytkuję Canona 60D często natrafiam na przekłamane zdjęcia, a mianowicie w LCD wyglądają na ok, ostre itp. natomiast podczas przerzucania na dysk okazuje się, że wcale nie są idealne. Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić, może odpowiedni format zdjęć?
Dziękuję za odpowiedzi, dodam,że jestem amatorem .

italy
06-01-2015, 14:20
Na każdym wyświetlaczu zdjęcia będą super ostre,im mniejszy rozmiar wyświetlacza tym ostrzejsze:). Ja używam wyświetlacza jedynie do początkowych ustawień aparatu,w trakcie robienia zdjęć do podglądu histogramu,i ustawień balansu bieli na 3 kanałach,czasami używam do podglądu zrobionego zdjęcia z funkcją powiększenia
czy trafiłem z ostrością tam gdzie chciałem.Po 2,zdjęcie pojawiające się na wyświetlaczu jest już poddane wstępnej obróbce a na dysk dostajesz zdjęcie surowe, przygotowane do dalszej obróbki.Poczytaj na ten temat nawet tu na forum,bo podobnych Tobie było już wielu,plus instrukcja obsługi aparatu i jakaś książka o podstawach fotografii.
pozdrawiam

słowiczek
06-01-2015, 15:00
Wyzeruj ustawienia w stylach, zrób zdjęcie i porównaj. Ja korzystam z ustawień neutralnych ( wszystko na zero), więc przy odpowiedniej ekspozycji i naświetleniu kadru może być tylko lepiej, gdy wołam rawa, bo zapisuję w tym formacie.

GalaktycznyMuczaczo
06-01-2015, 15:27