Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Wyświetlacz LCD w Canonie 60D i przekłamane zdjęcia

Mieszany widok

Smile Wyświetlacz LCD w Canonie 60D i przekłamane zdjęcia

Witam,
    Odkąd użytkuję Canona 60D często natrafiam na przekłamane zdjęcia, a mianowicie w LCD wyglądają na ok, ostre itp. natomiast podczas przerzucania na dysk okazuje się, że wcale nie są idealne. Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić, może odpowiedni format zdjęć?
    Dziękuję za odpowiedzi, dodam,że jestem amatorem .

Uzależniony Awatar italy

Domyślnie Odp: Wyświetlacz LCD w Canonie 60D i przekłamane zdjęcia

Na każdym wyświetlaczu zdjęcia będą super ostre,im mniejszy rozmiar wyświetlacza tym ostrzejsze. Ja używam wyświetlacza jedynie do początkowych ustawień aparatu,w trakcie robienia zdjęć do podglądu histogramu,i ustawień balansu bieli na 3 kanałach,czasami używam do podglądu zrobionego zdjęcia z funkcją powiększenia
    czy trafiłem z ostrością tam gdzie chciałem.Po 2,zdjęcie pojawiające się na wyświetlaczu jest już poddane wstępnej obróbce a na dysk dostajesz zdjęcie surowe, przygotowane do dalszej obróbki.Poczytaj na ten temat nawet tu na forum,bo podobnych Tobie było już wielu,plus instrukcja obsługi aparatu i jakaś książka o podstawach fotografii.
    pozdrawiam

Uzależniony Awatar słowiczek
    Miasto
    T.M.

Wyzeruj ustawienia w stylach, zrób zdjęcie i porównaj. Ja korzystam z ustawień neutralnych ( wszystko na zero), więc przy odpowiedniej ekspozycji i naświetleniu kadru może być tylko lepiej, gdy wołam rawa, bo zapisuję w tym formacie.
    Ostatnio edytowane przez słowiczek ; 06-01-2015 o 15:01

Pełne uzależnienie Awatar GalaktycznyMuczaczo
    Miasto
    London