PDA

Zobacz pełną wersję : Obróbka zdjęć za kasę! pomocy

izuu0
09-10-2014, 19:29
Zbytnio nie wiedziałam, gdzie wrzucić ten wątek.. mianowicie dotyczy on obróbki zdjęć za pieniądze.. Jest pan, który będzie miał swój wernisaż i potrzebuje, aby obrobić mu 102 zdjęcia w miarę normalnie, bo z zawodowego fotografa nie był zadowolony i kasa troche wyrzucona w błoto.. zostałam zaproponowana ja.. i zapewniono mi, że nie jest to praca za darmo.. i sama nie wiem co mam w tej sytuacji robić.

Tutaj mam swoje zdjęcia - www.facebook.com/izabela.fotografia

jestem amatorem.. aczkolwiek nie mam pojecia jak sie zachować. powiedzieć o kasie? zrobić za darmo? wiadomo, ja przy tych zdjęciach spędzę cały weekend i pewnie większość przyszłego tygodnia.. ile brać za jedno zdjęcie?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
proszę o szybką odpowiedź, jutro mam rozmawiać z tym panem.

Tom77
09-10-2014, 19:45
... ja przy tych zdjęciach spędzę cały weekend i pewnie większość przyszłego tygodnia.. ile brać za jedno zdjęcie?

Liczbę godzin którą planujesz spędzić pomnóż przez stawkę godzinową za jaką chcesz pracować. Potem podziel to przez liczbę zdjęć. Prościej się nie da
To już od ciebie zależy czy chcesz to robić za darmo, po kosztach czy zarobić.

izuu0
09-10-2014, 20:08
Liczbę godzin którą planujesz spędzić pomnóż przez stawkę godzinową za jaką chcesz pracować. Potem podziel to przez liczbę zdjęć. Prościej się nie da
To już od ciebie zależy czy chcesz to robić za darmo, po kosztach czy zarobić.

na pewno chciałabym zarobić :) ale też nie zedrzeć z kogoś, jeżeli nie jestem zawodowcem ;p

salas
09-10-2014, 20:19
na pewno chciałabym zarobić :) ale też nie zedrzeć z kogoś, jeżeli nie jestem zawodowcem ;p

Tak na szybko rzuciłem okiem na Twoje foty i raczej większość jest obrobionych "bez przesadyzmu" więc według mnie będzie dobrze :)
Nie będę Ci mówił jaką stawkę ustalić, ale bierz się za to :mrgreen:
Powodzenia! :)

GalaktycznyMuczaczo
09-10-2014, 20:26