Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Obróbka zdjęć za kasę! pomocy

Domyślnie Obróbka zdjęć za kasę! pomocy

Zbytnio nie wiedziałam, gdzie wrzucić ten wątek.. mianowicie dotyczy on obróbki zdjęć za pieniądze.. Jest pan, który będzie miał swój wernisaż i potrzebuje, aby obrobić mu 102 zdjęcia w miarę normalnie, bo z zawodowego fotografa nie był zadowolony i kasa troche wyrzucona w błoto.. zostałam zaproponowana ja.. i zapewniono mi, że nie jest to praca za darmo.. i sama nie wiem co mam w tej sytuacji robić.

Tutaj mam swoje zdjęcia - www.facebook.com/izabela.fotografia

jestem amatorem.. aczkolwiek nie mam pojecia jak sie zachować. powiedzieć o kasie? zrobić za darmo? wiadomo, ja przy tych zdjęciach spędzę cały weekend i pewnie większość przyszłego tygodnia.. ile brać za jedno zdjęcie?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
    proszę o szybką odpowiedź, jutro mam rozmawiać z tym panem.

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Gdańsk

Domyślnie Odp: Obróbka zdjęć za kasę! pomocy

Cytat Zamieszczone przez izuu0 Zobacz posta
    ... ja przy tych zdjęciach spędzę cały weekend i pewnie większość przyszłego tygodnia.. ile brać za jedno zdjęcie?
    Liczbę godzin którą planujesz spędzić pomnóż przez stawkę godzinową za jaką chcesz pracować. Potem podziel to przez liczbę zdjęć. Prościej się nie da
    To już od ciebie zależy czy chcesz to robić za darmo, po kosztach czy zarobić.

Cytat Zamieszczone przez Tom77 Zobacz posta
    Liczbę godzin którą planujesz spędzić pomnóż przez stawkę godzinową za jaką chcesz pracować. Potem podziel to przez liczbę zdjęć. Prościej się nie da
    To już od ciebie zależy czy chcesz to robić za darmo, po kosztach czy zarobić.

na pewno chciałabym zarobić ale też nie zedrzeć z kogoś, jeżeli nie jestem zawodowcem ;p

Pełne uzależnienie Awatar salas
    Miasto
    KIELCE

Cytat Zamieszczone przez izuu0 Zobacz posta
    na pewno chciałabym zarobić ale też nie zedrzeć z kogoś, jeżeli nie jestem zawodowcem ;p