Zobacz pełną wersję : co po 400D (zgon) ?
peet_peet
07-08-2014, 08:58
Witam,
Jako, że od czasu kiedy kupowałem swojego Canona sporo się zmieniło postanowiłem zasięgnąć opinii tych co są bardziej na bieżąco w sprzęcie (czyli Was :D )
Tak jak w temacie.. mam 400D i generalnie jestem zadowolony (czy może raczej byłem kiedy działał). Nie jestem profesjonalistą, aparat najczęściej wykorzystuję w czasie urlopów,ale nie tylko... czasem "u cioci na imieninach", czasem jakaś prosta sesja dla koleżanki ;) czasem jakiś ślub w rodzinie. Oczywiście dostrzegałem niedoskonałości 400-tki, ale potrafiłem z tym żyć. Rozmiar - ciut mały ale za to łatwiejszy w transporcie, AF - no cóż... wymaga cierpliwości, ale daje radę... no można by jeszcze wymieniać ale coś za coś
Teraz jednak trzeba by pomyśleć o czymś nowym i... ? no właśnie. Na co się przesiąść, przy założeniu, że nie mam potrzeby posiadania xD czy nawet xxD. Nie jestem jak to się mówi "sprzętowym onanistą" :)
Liczę na rzeczowe i merytoryczne podpowiedzi...
Canonierzysta
07-08-2014, 09:59
A jakiś budżet posiadasz?
to kup tanio i lepiej niż 400d - czyli canon 600d :p w tym momencie kosztuje śmieszne pieniądze, na pewno poczujesz delikatną zmianę na lepsze i nie odczujesz olbrzymiego wydatku :P
Wszystko zależy od budżetu. Jeśli ma być niedrogo to kupiłbym najtańszy xxxd w dobrym stanie. To świetna seria. Jeśli drożej...bardzo spodobał mi się 60d. Też nieduży, świetny AF i obrotowy ekran(!).
peet_peet
07-08-2014, 12:37
to kup tanio i lepiej niż 400d - czyli canon 600d :p
No właśnie... coś tam widziałem, że numeracja poszła w górę... 450, 500, 550, 600, 650, 700 a nawet 1000 i 1200 (ale to pewnie już czterocyfrówki więc niższa półka :) )
Czy te modele różnią się czymś zauważalnym ?? czymś co w porównaniu pomiędzy powala na kolana ? akurat takie bajery jak obrotowy ekran itp. mnie nie ruszają, podobnie jak możliwość kręcenia filmów.
ma robić zdjęcia... dobre zdjęcia :)
Canonierzysta
07-08-2014, 13:55