Zobacz pełną wersję : Oświetlenie do domowego "studia"
Jak w temacie. Pisze "studia" bo chodzi mi o prowizorkę która czasem pozwoli przetestować jakieś szkło lub machnąc jakąś fotkę do legitymacji itp.
Jak na razie kupiłem za śmieszną kasę 2 halogeny 100W i naprędko skleciłem jakieś statywy. Potrzebowałem na szybko fotkę legitymacyjną i nawet w takich pseudo pro warunkach wyszło IMHO nie najgorzej. WB ustawiam przez WhiBall'a i jest całkiem ok.
Moje pytanie jest takie: czy jest sens kompletować jakiś najtańszy zestaw z lampami z http://www.funsports.pl/f-default-f.htm (tzn 2 x lampa+parasolka+statyw+jakieś kable?/fotocela?) czy sobie darować i tylko do tych halogenów dokupić jakieś sensowneiejsze statywy + parasolki.
Jeśli jakiś zestaw z funsport ma sens to co proponujecie? Jestem kompletnie zielony, czytałem na forum i nadal nie wiem jakie minimum potrzebuje aby z 350d wyzwolić 2 lampy. Nie mam pojęcia czy po jakimś kablu czy przez fotocele (jeśli tak to jaka) z lampy wbudowanej (co z przedbłyskiem?).
Wszelka pomoc w zbudowaniu takiej prowizorki mile widziana :-)
Kupujesz taki zestaw + kabel na sanki (jest w ofercie fun sportu 45 pln)
Jedna zarowka odpalana z kabla... a druga przez fotocele (ma wbudowana)