Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 38

Wątek: Oświetlenie do domowego "studia"

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Bytom

Domyślnie Oświetlenie do domowego "studia"

Jak w temacie. Pisze "studia" bo chodzi mi o prowizorkę która czasem pozwoli przetestować jakieś szkło lub machnąc jakąś fotkę do legitymacji itp.
    Jak na razie kupiłem za śmieszną kasę 2 halogeny 100W i naprędko skleciłem jakieś statywy. Potrzebowałem na szybko fotkę legitymacyjną i nawet w takich pseudo pro warunkach wyszło IMHO nie najgorzej. WB ustawiam przez WhiBall'a i jest całkiem ok.
    Moje pytanie jest takie: czy jest sens kompletować jakiś najtańszy zestaw z lampami z http://www.funsports.pl/f-default-f.htm (tzn 2 x lampa+parasolka+statyw+jakieś kable?/fotocela?) czy sobie darować i tylko do tych halogenów dokupić jakieś sensowneiejsze statywy + parasolki.
    Jeśli jakiś zestaw z funsport ma sens to co proponujecie? Jestem kompletnie zielony, czytałem na forum i nadal nie wiem jakie minimum potrzebuje aby z 350d wyzwolić 2 lampy. Nie mam pojęcia czy po jakimś kablu czy przez fotocele (jeśli tak to jaka) z lampy wbudowanej (co z przedbłyskiem?).
    Wszelka pomoc w zbudowaniu takiej prowizorki mile widziana :-)
    Canon 20d + Tamron 28-75/2.8 + Canon 70-200/4L + Speedlite 550ex

Początki nałogu Awatar Błajo
    Miasto
    Gdynia

Domyślnie

Kupujesz taki zestaw + kabel na sanki (jest w ofercie fun sportu 45 pln)

Jedna zarowka odpalana z kabla... a druga przez fotocele (ma wbudowana)
    Sprzęt: Canon + wymienne obiektywy + zewnętrzna lampa błyskowa

Uzależniony Awatar Raff
    Miasto
    Kraków

Domyślnie