Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Sklep fotoaparaciki.pl - chamstwo, bałagan



jas_r
12-09-2013, 20:38
Witajcie,
ostatnio kupiłem jeden akumulator Phottixa LP-E6 u rzeczonego sklepu poprzez allegro. Przesyłka przyszła w miarę szybko, akumulator ok, wystawiłem komentarz i otrzymałem zwrotny - transakcja została zakończona.

Jednak ku mojemu zdziwieniu, kilka dni później przychodzi listonosz z identyczną przesyłką z tego sklepu, w środku - kolejny, taki sam aku.
Oczywiście będąc uczciwym człowiekiem, zadzwoniłem do tegoż sklepu i zgłosiłem ich pomyłkę mówiąc o całej sytuacji. Pan z wadą wymowy, którego ledwie można było zrozumieć, stwierdził iż "pewnie ktoś się pomylił" i zaproponował, że mogą przelać mi 20 zł na konto, na pokrycie kosztów odesłania akumulatora.

Jako dobry samarytanin zgodziłem się i mailowo wysłałem dane do przelewu. Oto co otrzymałem w odpowiedzi na maila, od niejakiego Pana Marcina U.:

"Wpłata za wysyłke widze,ze w gdansku są najdrozsze w polce :) choc z drugiej strony fakt jest okazja, to trzeba to wykorzystac i naciagnac :) pozdrawiam"

Człowiek chce być uczciwy, a spotyka go zwyczajne chamstwo. Akumulator bez żadnych prawnych konsekwencji mogłem sobie zostawić, a jeszcze mają pretensje! Mimo że sami zaproponowali kwotę na pokrycie wysyłki, ja o nic dodatkowego nie prosiłem.

W tym sklepie mają ostry bałagan, co zresztą widać po neutralnych i negatywnych komentarzach na ich koncie allegro.
Przestrzegam, nigdy nie wiadomo co więcej może się wydarzyć :)

zoomi
12-09-2013, 21:02
pomijając treść której lepiej nie komentować - Gdańsk to dość zacne miasto (szczególnie na tle Pabianic :D ) i zasługuje na pisownię wielką literą ;)
ehhhh to jest Polska właśnie...

mariusz2704
12-09-2013, 21:27
hehe dobre! Ja kupowałem kilka rzeczy u nich, ale byłem zadowolony.

mk
12-09-2013, 23:38
Było po takim mailu zaproponować odbiór osobisty ; )!

Hazel
13-09-2013, 05:32
e tam, nie ma co rozpaczać wszystkim się zdarza xd

poziomkowa
24-09-2013, 20:37
nie ma chyba sensu uogólniać, i faktycznie...zdarza się

Zbyszko666
25-09-2013, 00:51
Kupowałem bodajże u nich gripa także nie było żadnego problemu z ich strony. Trzeba pamiętać ,że tam też pracują tylko ludzie .

homesicalien
25-09-2013, 09:17
Rozpocząłem za pomocą tego sklepu swoją przygodę z Canonem. Mały minus za umieszczanie w opisie przedmiotu informacji o rzekomej 2 letniej gwarancji, która jest niestety nieprawdziwa. Obiecują, że w drugim roku nie będzie problemów z wysłaniem szkła do regulacji w ramach niezgodności towaru z umową. Wkrótce to zweryfikuję.

MC_
25-09-2013, 09:20
Co nie zmienia faktu, że gwarancja jest roczna. To ma duże znaczenie w przypadku zakupu "na firmę".

Bolek02
25-09-2013, 09:50
W zasadzie po co to całe zamieszanie - wystarczyło odmówić przyjęcia przesyłki i wróciłaby do adresata :)

jas_r
27-09-2013, 13:44
Trzeba pamiętać ,że tam też pracują tylko ludzie .
Wiadomo, ja rozumiem, że mogli się pomylić (choć swoją drogą jak można popełniać pomyłkę za pomyłką - stwierdzam to patrząc na komentarze na ich allegro - to jest już brak profesjonalizmu), ale nic nie usprawiedliwi chamstwa i fatalnego kontaktu z klientem.

Bolek02
27-09-2013, 17:03
Wiadomo, ja rozumiem, że mogli się pomylić (choć swoją drogą jak można popełniać pomyłkę za pomyłką - stwierdzam to patrząc na komentarze na ich allegro - to jest już brak profesjonalizmu), ale nic nie usprawiedliwi chamstwa i fatalnego kontaktu z klientem.

W dalszym ciągu nie rozumiem po co odbierałeś tę przesyłkę skoro to była pomyłka ? Dużo prościej było odmówić listonoszowi i nie przyjmować przesyłki.

horak
27-09-2013, 17:57
Może odebrała jego mama, babcie lub ktoś jeszcze inny. Mógł sam odebrać i nie patrzeć kto był nadawcą. Mógł pomyśleć, że to prezent niespodzianka. Ja raz dostałem dysk w prezencie bo okazało się że gdzieś tam w banku była loteria i mnie wylosowali - miałem nie odbierać ? Jak mógł wiedzieć, że to pomyłka gdyby nie odebrał. To nie jest trudne do zrozumienia. Po takim tekście od sklepu nie odesłałbym wcale tylko zaproponował odbiór osobisty.

komisarz ryba
27-09-2013, 18:40
potwierdzam, brak kultury i bałagan. po tym jak mnie potraktowali ostatnim razem, nigdy więcej tam nie kupie i odradze każdemu kto o nich zapyta.

Bolek02
27-09-2013, 20:20
Może odebrała jego mama, babcie lub ktoś jeszcze inny. Mógł sam odebrać i nie patrzeć kto był nadawcą. Mógł pomyśleć, że to prezent niespodzianka. Ja raz dostałem dysk w prezencie bo okazało się że gdzieś tam w banku była loteria i mnie wylosowali - miałem nie odbierać ? Jak mógł wiedzieć, że to pomyłka gdyby nie odebrał. To nie jest trudne do zrozumienia. Po takim tekście od sklepu nie odesłałbym wcale tylko zaproponował odbiór osobisty.

Nie rozumiem po co ten tekst - jesteś może rzecznikiem prasowym Kolegi janrusek ?
Co za głupoty piszesz - czytałeś w ogóle wcześniejsze posty?

--- Kolejny post ---


potwierdzam, brak kultury i bałagan. po tym jak mnie potraktowali ostatnim razem, nigdy więcej tam nie kupie i odradze każdemu kto o nich zapyta.

Co by się nie wydarzyło, nie zmienia to jednak faktu, że pracownik zachował się skandalicznie :(

zysk
27-09-2013, 20:52
IMHO:publiczne linczowanie firmy na podstawie jednego(slusznego lub nie) postu:to nie jest w porządku.Załozyciel wątku jest dla mnie tak samo wiarygodny lub nie jak firma którą krytykuje.

jas_r
28-09-2013, 01:43
IMHO:publiczne linczowanie firmy na podstawie jednego(slusznego lub nie) postu:to nie jest w porządku.Załozyciel wątku jest dla mnie tak samo wiarygodny lub nie jak firma którą krytykuje.
Idąc tym tokiem myślenia, mógłbyś zakwestionować wszystkie ostrzeżenia nt. nieuczciwych/nieprofesjonalnych sprzedawców, które pojawiają się w tym dziale.
Ja nikogo nie linczuję - spotkałem się z wyjątkowym bałaganem i chamstwem ze strony sklepu, opisałem więc swoją historię.

Na potwierdzenie wiarygodności mojej "przygody" z tym sklepem mam tylko komentarze na ich koncie od innych kupujących: Informacje o Użytkowniku fotoaparaciki (http://allegro.pl/show_user.php?uid=13225707&type=fb_all&feedback_type=fb_recvd_neu) - i w połączeniu z moim przypadkiem jest to chyba dość mocny dowód na bałagan w tym sklepie, a zarazem powód do założenia tego tematu.

Co do postów "mogłeś nie odbierać przesyłki": skąd miałem wiedzieć co jest w środku? Co prawda w pierwszej przesyłce wszystko było (akumulator, paragon, etc), ale skąd miałem wiedzieć, czy nie zapomnieli czegoś jeszcze wsadzić do mojego zamówienia. To chyba logiczne postępowanie - skoro zamawiasz coś z danego sklepu, przesyłka przychodzi, a kilka dni później przychodzi kolejna z tego sklepu - to raczej coś jest na rzeczy - no chyba że jak pokazuje ten przypadek, po prostu w sklepie mają burdel, ale tego nie idzie przewidzieć.

Pozdrawiam.

manfred1
28-09-2013, 05:53
Z nie odbieraniem przesyłki to Wy tak na serio czy żarty sobie robicie?

Wysłane listem poleconym z Nexus 4

fhumargo
28-09-2013, 08:07
Na potwierdzenie wiarygodności mojej "przygody" z tym sklepem mam tylko komentarze na ich koncie od innych kupujących: Informacje o Użytkowniku fotoaparaciki (http://allegro.pl/show_user.php?uid=13225707&type=fb_all&feedback_type=fb_recvd_neu) - i w połączeniu z moim przypadkiem jest to chyba dość mocny dowód na bałagan w tym sklepie, a zarazem powód do założenia tego tematu.


Na początku pragnę zaznaczyć, że nie jestem rzecznikiem firmy fotoaparaciki. Sprawdziłem twój link do informacji o użytkowniku fotoaparaciki i mamy czarno na białym : pozytywne komentarze 5667, negatywne 11 a więc około 2% czy dużo czy mało nie mnie oceniać.
Kupowałem kilka razy w tym sklepie osobiście i to co mnie najbardziej wkurzało to doliczanie do płatności kartą 2% o czym pisałem już wcześniej w innym wątku.

jas_r
28-09-2013, 14:08
Na początku pragnę zaznaczyć, że nie jestem rzecznikiem firmy fotoaparaciki. Sprawdziłem twój link do informacji o użytkowniku fotoaparaciki i mamy czarno na białym : pozytywne komentarze 5667, negatywne 11 a więc około 2% czy dużo czy mało nie mnie oceniać.
Kupowałem kilka razy w tym sklepie osobiście i to co mnie najbardziej wkurzało to doliczanie do płatności kartą 2% o czym pisałem już wcześniej w innym wątku.
17 neutralnych, 11 negatywnych + nie wiadomo ile było takich sytuacji jak moja - bo ja wystawiłem im pozytywny komentarz, skąd miałem wiedzieć, że tydzień później będzie miała miejsce taka sytuacja. Pewnie gdyby ten facet od maila (prawdopodobnie jakiś właściciel lub współ) grzecznie podziękował za zgłoszenie tego faktu i odesłanie akumulatora, to nawet nie rozpoczynałbym tego tematu.

Nic dziwnego, że pozytywne komentarze biorą przewagę, bo w końcu wystawiają oni 11 stron aukcji. To już podlega subiektywnej ocenie, czy to dużo czy mało udokumentowanych pomyłek na taką ilość sprzedaży. Ja tylko opisałem swoją historię i udokumentowałem wyjątkowe chamstwo, które mnie spotkało ze strony sklepu.

fhumargo
28-09-2013, 19:33
Na pewno masz racje w swojej ocenie takiego postępowania ale myśle, że temat wyczerpaliśmy i nie bijemy więcej piany w tym temacie. Róbmy zdjęcia dzielmy się opiniami ( tak jak Ty ) i miejmy nadzieję, że tego typu przypadków będzie coraz mniej od wszystkich sprzedawców. Kultura sprzedaży będzie rosła, bo rynek sam będzie eliminował nierzetelnych.

Bolek02
29-09-2013, 16:39
Co do postów "mogłeś nie odbierać przesyłki": skąd miałem wiedzieć co jest w środku? Co prawda w pierwszej przesyłce wszystko było (akumulator, paragon, etc), ale skąd miałem wiedzieć, czy nie zapomnieli czegoś jeszcze wsadzić do mojego zamówienia. To chyba logiczne postępowanie - skoro zamawiasz coś z danego sklepu, przesyłka przychodzi, a kilka dni później przychodzi kolejna z tego sklepu - to raczej coś jest na rzeczy - no chyba że jak pokazuje ten przypadek, po prostu w sklepie mają burdel, ale tego nie idzie przewidzieć.

Pozdrawiam.

Co to jest za pokrętna logika - dostałeś jak piszesz w pierwszej przesyłce wszystko co zamówiłeś, to czego się niby spodziewałeś Kolego ? To że w sklepie ktoś się pomylił nie podlega dyskusji. Po prostu mogłeś nie odbierać lub odesłać za pobraniem
W czym problem - ktoś się pomylił a Ty poczułeś się urażony, bo komuś ze sklepu nie zależy. To nie powinien być Twój problem i nie jest to powód do szkalowania firmy z powodu jakiegoś pracownika.

fhumargo
29-09-2013, 17:25
Panowie
Znowu w kolejnym wątku tworzymy brazylijską telenowę.
Było, stało się a życie toczy się dalej

kaindox
29-09-2013, 17:44
W czym problem - ktoś się pomylił a Ty poczułeś się urażony, bo komuś ze sklepu nie zależy. To nie powinien być Twój problem i nie jest to powód do szkalowania firmy z powodu jakiegoś pracownika.
Czego Ty od niego chcesz - pracownik sklepu zachował się nieprofesjonalnie i dał Ciała, chłopak chciał być uczciwy i odesłać i na koniec słyszy że wykorzystał okazję. Pewnie szef kazał temu pracownikowi pokryć koszty wysyłki stąd ten nieprzyjemny komentarz na sam koniec a Ty co przykre zachowujesz się jakbyś był właśnie tym rozgoryczonym pracownikiem

Żwirek
27-05-2014, 18:12
A kupował ktoś od nich używane szkło ?
Dość mocno zastanawiam się nad:
http://allegro.pl/canon-70-200-mm-f-2-8l-ef-is-usm-lodz-i4268659767.html - poprawiony link

aczkolwiek mam małe wątpliwości,a do Łodzi za daleko żebym pojechał osobiście sprawdzić czy wszystko jest ok.

zoomi
27-05-2014, 18:20
A kupował ktoś od nich używane szkło ?
Dość mocno zastanawiam się nad:
Obiektyw Canon 70-200 2.8 IS (4276040396) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/obiektyw-canon-70-200-2-8-is-i4276040396.html)

aczkolwiek mam małe wątpliwości,a do Łodzi za daleko żebym pojechał osobiście sprawdzić czy wszystko jest ok.

a co mają wspólnego Fotoaparaciki ze szkłem kogoś z Opola bo tego nie rozumiem ? jakaś tajna filia czy co ? :D

Żwirek
27-05-2014, 18:29
Przepraszam mój błąd, pomyliłem linki.
Teraz juz jest wsio ok :)

http://allegro.pl/canon-70-200-mm-f-2-8l-ef-is-usm-lodz-i4268659767.html

jas_r
27-05-2014, 19:42
Przepraszam mój błąd, pomyliłem linki.
Teraz juz jest wsio ok :)

Canon 70-200 mm f/2.8L EF IS USM Lódź # (4268659767) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/canon-70-200-mm-f-2-8l-ef-is-usm-lodz-i4268659767.html)

Jako autor wątku odpowiem Ci, że nie ma reguły. Na tyle transakcji ile oni robią mają 12 negatywów, a są dość dużym sklepem i to w sumie mogło się zdarzyć. Towar który zamówiłem był w porządku, taki jak chciałem i tak dalej, problemem było totalne chamstwo obsługi, czy tam kogoś z kierownictwa sklepu, ale tak jak mówię - nie ma reguły.

Johnus
27-05-2014, 20:05
Zależy na kogo się tam trafi, jest taki jeden koleś który jest wybitnie chamski, jeden gość zamotany i niechętny do dyskusji, a miałem też przyjemność rozmawiać z człowiekiem kompetentnym i rozumnym. Niestety oten ostatni wygląda na to, że nie zajmuje się już sprzedażą tylko jest kimś na wzór marketingowca czy coś.

Żwirek
27-05-2014, 22:04
Czyli loteria :)

nrene
27-05-2014, 22:28
Sklep uczciwy, choć obsługa klienta przypomina czasami poprzednią epokę. Ostatnio kupowałem u nich plecak, jakieś 30 minut kręciłem się po sklepie i szukałem, oglądałem torby, plecaki. Myślicie że przez te 30 minut ktoś z obsługi się mną zainteresował?

Jasper
28-05-2014, 07:36
Sklep uczciwy, choć obsługa klienta przypomina czasami poprzednią epokę. Ostatnio kupowałem u nich plecak, jakieś 30 minut kręciłem się po sklepie i szukałem, oglądałem torby, plecaki. Myślicie że przez te 30 minut ktoś z obsługi się mną zainteresował?
No to chyba nie jest wielki problem , wystarczy podejść i zapytać - jak się chce. Ja np. wolę jak się mną nie interesują, aż do chwili kiedy sam mam na to ochotę....

nrene
28-05-2014, 07:42
Wielki nie, dlatego sklep polecam, ale ja akurat preferuje jak sie mna ktos interesuje, szczegolnie gdy jestem w sklepie 0,5h. Jak nie bede potrzebowal pomocy to podziekuje.


Sent from my iPhone using Tapatalk

PMP
28-05-2014, 08:29
Faktycznie, coś w tym sklepie nie gra. Bylem na ich stoisku podczas targów w Łodzi i nie było to miłe doświadczenie.

wysłane z mojego ATARI 65XE

Bart
28-05-2014, 09:02
Faktycznie, coś w tym sklepie nie gra. Bylem na ich stoisku podczas targów w Łodzi i nie było to miłe doświadczenie.

Też nikt się Tobą nie zainteresował? :)

robson999
28-05-2014, 09:41
Mogę z czystym sumieniem polecić ten sklep. Dokonywałem tam różnych transakcji (tylko zdalnie, internetowo)...Kupowałem używane oraz nowe rzeczy, a także oddawałem stare aparaty i obiektywy i w rozliczeniu brałem nowe. Złego słowa nie powiem.