Zobacz pełną wersję : 600D czy 650D tylko do zdjęć.
Kszaharata
21-07-2013, 11:36
Planuje zakup pierwszej lustrzanki amatorskiej do fotografii krajobrazowej (góry jeziora) zdjęcia robione z statywu plus jakieś imprezy z gorszym oświetleniem.
Przeglądam testy aparatów 600D i 650D zastanawia mnie jeden problem w mojej ocenie tych testów w zdjęciach lepiej wypada 600d.
650D jest jedynie lepszy pod względem filmowania, filtrów kreatywnych i szumów ale tylko w formacie JPG z systemowym oprogramowaniem.
Jeśli zamierzam robić zdjęcia w formacie RAW i nie zależy mi na filmowaniu to z testów wydaje mi się lepszym wyborem 600d.
Jak uważacie czy tylko mi się tak wydaje czy tak jest?
Mając takie potrzeby który byście wybrali?
Ja jestem laikiem więc pytam tutaj osób bardziej doświadczonych.
Pascalekk
21-07-2013, 23:07
Nie chciałbym zasypywać Cię linkami z google bo takich było już... można być laikiem ale czy to zwalnia z czytania ze zrozumieniem?
http://www.canon-board.info/dla-poczatkujacych-27/canon-600d-vs-650d-co-wybraczzz-90232/
adam1004a
21-07-2013, 23:57
a nie lepiej kupić 40d. koszt koło 800zł i do tego szkło. dużo lepsza zabawka niż te 600d. przesiadłem sie z 350d na 40d i narazie same pozytywy
Fotopstryczek
22-07-2013, 00:14
a nie lepiej kupić 40d. koszt koło 800zł i do tego szkło. dużo lepsza zabawka niż te 600d. przesiadłem sie z 350d na 40d i narazie same pozytywy
Autor wątku szuka aparatu do krajobrazów, więc pewnie chce coś lekkiego, z dobrą jakością obrazka, 600D będzie tutaj lepszym wyobrem od 40D.
Kszaharata
22-07-2013, 10:19
Nie chciałbym zasypywać Cię linkami z google bo takich było już... można być laikiem ale czy to zwalnia z czytania ze zrozumieniem?
http://www.canon-board.info/dla-poczatkujacych-27/canon-600d-vs-650d-co-wybraczzz-90232/
To zrozumiałem kupić 60d, tylko w czym on jest taki lepszy większy i szybsza migawka.