Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Bezprzewodowy wyzwalacz do lampy

maxx78
22-05-2013, 18:03
Witam

Niedawno zakupilem sobie lampę 430 EXII. Kompletnie nie znam się na wyzwalaczach do lamp. Posiadam Canona 650d. Moje potrzeby są takie ze chciałbym wyzwalac lampę z odległości kilku metrów od aparatu. Mam tez pytanie czy instnieje coś takiego jak wyzwalacz lampy i przy okazji migawki w aparacie ? Chodzi mi o coś raczej tańszego ale żeby obsługiwało dobrze system canona typu ttl itp

Januchta
22-05-2013, 19:45
Mogę polecić Pixel King ETTL Flash Trigger koszt ok 400 zł , W komplecia nadajnik i odbiornik. Mam to urzadzenia od roku czasu i sprawdza się dośc dobrze. Są tez i droższe urzadzenia np Pocket Wizard koszt ok. 1300zł. Ale to wszystko zalezy od zasobności portfela. Pokazały się ostatnio wyzwalacze Fomei TR-10D odbiornik + nadajnik koszt 520zł. Być może na Allegro znajdziesz taniej, Z tym,że w specyfikacji tego urzadzenia nie piszą czy obsługuje ETTL.
Sterujesz mocą błysku lampu z menu aparatu. Mam przypisany przycisk SET i jest korekcja ekspozycji lampy .Też steruję lampą 430 EXII. To urzadzenię ma jedną wadę po podłączeniu urzadzenia aparat go nie wykrywa trzeba ręcznie z menu aparatu uaktywnić sterowanie lampą zewnetrzną - nastawy lampy zewnetrznej Po włączeniu tej opcji chodzi bezproblemowo. Zmieniałem sterowniki i nie pomogło chociaż jest dedykowane do canona . Ale ta przypadłość jest z moim 60D jak podłączyłem na próbę do 5D wykrywał. Coś ze sterownikami mają niedograne.Ale nawet już nie szukam nowych sterowników przyzwyczaiłem się,że trzeba uaktywnić.

Bangi
23-05-2013, 00:29
Witam