Zobacz pełną wersję : Bezprzewodowy wyzwalacz do lampy
Witam
Niedawno zakupilem sobie lampę 430 EXII. Kompletnie nie znam się na wyzwalaczach do lamp. Posiadam Canona 650d. Moje potrzeby są takie ze chciałbym wyzwalac lampę z odległości kilku metrów od aparatu. Mam tez pytanie czy instnieje coś takiego jak wyzwalacz lampy i przy okazji migawki w aparacie ? Chodzi mi o coś raczej tańszego ale żeby obsługiwało dobrze system canona typu ttl itp
Januchta
22-05-2013, 19:45
Mogę polecić Pixel King ETTL Flash Trigger koszt ok 400 zł , W komplecia nadajnik i odbiornik. Mam to urzadzenia od roku czasu i sprawdza się dośc dobrze. Są tez i droższe urzadzenia np Pocket Wizard koszt ok. 1300zł. Ale to wszystko zalezy od zasobności portfela. Pokazały się ostatnio wyzwalacze Fomei TR-10D odbiornik + nadajnik koszt 520zł. Być może na Allegro znajdziesz taniej, Z tym,że w specyfikacji tego urzadzenia nie piszą czy obsługuje ETTL.
Sterujesz mocą błysku lampu z menu aparatu. Mam przypisany przycisk SET i jest korekcja ekspozycji lampy .Też steruję lampą 430 EXII. To urzadzenię ma jedną wadę po podłączeniu urzadzenia aparat go nie wykrywa trzeba ręcznie z menu aparatu uaktywnić sterowanie lampą zewnetrzną - nastawy lampy zewnetrznej Po włączeniu tej opcji chodzi bezproblemowo. Zmieniałem sterowniki i nie pomogło chociaż jest dedykowane do canona . Ale ta przypadłość jest z moim 60D jak podłączyłem na próbę do 5D wykrywał. Coś ze sterownikami mają niedograne.Ale nawet już nie szukam nowych sterowników przyzwyczaiłem się,że trzeba uaktywnić.
Witam
Niedawno zakupilem sobie lampę 430 EXII. Kompletnie nie znam się na wyzwalaczach do lamp. Posiadam Canona 650d. Moje potrzeby są takie ze chciałbym wyzwalac lampę z odległości kilku metrów od aparatu. Mam tez pytanie czy instnieje coś takiego jak wyzwalacz lampy i przy okazji migawki w aparacie ? Chodzi mi o coś raczej tańszego ale żeby obsługiwało dobrze system canona typu ttl itp
A str. 225 Instrukcji aparatu widział???