Zobacz pełną wersję : Jakie lampy do szkolnego kółka fotograficznego ?
Potrzebna porada dotycząca wyboru 2 lamp do szkolnego koła fotograficznego. Dotychczas korzystaliśmy z małych lamp FV 120 WS i dawały radę ale jedna padła po dwóch latach, więc chcemy wymienić całość. Mamy lustrzankę, parasolki, samowyzwalacz radiowy i statywy. Proszę o dwa, trzy przykłady lamp o mocy myślę 200-300WS . Budżet na te dwie lampy błyskowe to max ok 1100zł ale im mniej tym lepiej.
Niestety nie mam doświadczenia z u żytkowaniem innych lamp, firmami itp stąd ta prośba :)
Dzieciaki są z podstawówki i gimnazjum i mają frajdę ze stroszenia się przed obiektywem - sami sobie robią te fotki ;)
.Irwusek
22-03-2013, 21:36
Polecę serie DM2 w fripers > Lampy Błyskowe Studyjne - Fripers.pl (http://fripers.pl/index.php?cPath=2_11&cat=c11_Lampy-Blyskowe-Studyjne.html&manufacturers_id=&attributes)[]=248&pfrom=&pto=
Obejrzałem, fajne ale zapytam czy np MSN 300 new byłaby na tyle lepsza, że warto dopłacić - chodzi o ten preflash oraz szklaną bańkę zabezpieczającą żarówkę - czy ma ona jakiekolwiek znaczenie, albo DPS III 300 - z wyświetlaczem z tyłu i mozliwością dokupienia pilota zdalnego sterowania ?
Na razie na pewno jestem zdecydowany na 300 WS a dalej rozważam i nadal licze na wsparcie !
Najbardziej podoba mi sie DPS III 300 ale nic nie jest przesądzone. Ile błysków średnio wytrzymuje taki palnik i jak długo przeciętnie świeci ten "pilot" zanim padnie - całkiem spory jest 250W
Lustrzanka jest Canona - 500D, co pewnie nie ma żadnego znaczenia.
moze pt 300 plus Softbox 60x60
moze pt 300 plus Softbox 60x60
najlepiej by było, ale niestety nigdzie nie moge namierzyc tych PT 300, są niedostępne - może ktoś wie, gdzie można je zakupić?
Sprawa dość pilna, przed świętami (a dokładniej do środy) muszę coś zdecydować, tak więc jeśli ktoś mógłby jeszcze coś dorzucić w temacie to miło by było