Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Jakie lampy do szkolnego kółka fotograficznego ?

Początki nałogu Awatar biodar

Domyślnie Jakie lampy do szkolnego kółka fotograficznego ?

Potrzebna porada dotycząca wyboru 2 lamp do szkolnego koła fotograficznego. Dotychczas korzystaliśmy z małych lamp FV 120 WS i dawały radę ale jedna padła po dwóch latach, więc chcemy wymienić całość. Mamy lustrzankę, parasolki, samowyzwalacz radiowy i statywy. Proszę o dwa, trzy przykłady lamp o mocy myślę 200-300WS . Budżet na te dwie lampy błyskowe to max ok 1100zł ale im mniej tym lepiej.

Niestety nie mam doświadczenia z u żytkowaniem innych lamp, firmami itp stąd ta prośba
    Dzieciaki są z podstawówki i gimnazjum i mają frajdę ze stroszenia się przed obiektywem - sami sobie robią te fotki

Bywalec
    Miasto
    Gorzów Wlkp.

Domyślnie Odp: Jakie lampy do szkolnego kółka fotograficznego ?

Polecę serie DM2 w fripers > Lampy Błyskowe Studyjne - Fripers.pl[]=248&pfrom=&pto=
    - FB -
    Canon + szkła

Obejrzałem, fajne ale zapytam czy np MSN 300 new byłaby na tyle lepsza, że warto dopłacić - chodzi o ten preflash oraz szklaną bańkę zabezpieczającą żarówkę - czy ma ona jakiekolwiek znaczenie, albo DPS III 300 - z wyświetlaczem z tyłu i mozliwością dokupienia pilota zdalnego sterowania ?

Na razie na pewno jestem zdecydowany na 300 WS a dalej rozważam i nadal licze na wsparcie !
    Najbardziej podoba mi sie DPS III 300 ale nic nie jest przesądzone. Ile błysków średnio wytrzymuje taki palnik i jak długo przeciętnie świeci ten "pilot" zanim padnie - całkiem spory jest 250W

Lustrzanka jest Canona - 500D, co pewnie nie ma żadnego znaczenia.

Coś już napisał
    Miasto
    Milicz

moze pt 300 plus Softbox 60x60
    Ostatnio edytowane przez stultus ; 24-03-2013 o 08:28

Cytat Zamieszczone przez stultus Zobacz posta
    moze pt 300 plus Softbox 60x60
    najlepiej by było, ale niestety nigdzie nie moge namierzyc tych PT 300, są niedostępne - może ktoś wie, gdzie można je zakupić?