Zobacz pełną wersję : Pomoc przy zakupie body.
Zdjęciofil
28-06-2012, 00:09
Witam. Na samym początku się przywitam. Witajcie.
Im więcej czytam tym głupszy jestem. Chciałbym zakupić body do 1200zł.
Przeznaczenie:
- miało by współpracować z czymś takim: Soligor 100-400 mm f 1:4,5-6,7
tu link do obiektywu http://www.optyczne.pl/519-Vivitar_S1_AF_100-400_mm_f_4.5-6.7-specyfikacja_obiektywu.html
Wiem ze obiektyw nie jest specjalnie wypasiony ale dostałem go "w spadku".
Chciałbym robić zdjęcia różnym zwierzakom oraz samolotom na lotnisku.
Jestem początkującym fanem fotografii. Zastanawiam się czy jest sens wydawać kase na 450d czy 550d czy na początek nie wystarczył by np. 350d lub 400d? A może 40d? Dodatkowo chciałbym z czsem dokupić jakiś fajny zoom na spacery po mieście. Rozumiem że szkło jest ciemne i dlatego chciałbym dobrac body które nie będzie szumiec jakoś masakrycznie z tym obiektywem. Widziałem zdjęcia robione tym obiektywem, więc prosze nie pisac opini żeby je lepiej do kosza wrzucił. Jestem początkujący więc nie chce inwestować w teleobiektyw canona za 5000zł bo na to przyjdzie czas jak już osiagnę jakiś poziom umiejętności. Potrzebuje porządnego body dla amatora z aspiracjami:) Liczba pixeli nie robi na mnie wrażenia nie musi ich być 12 czy 14. Ważne żeby była dobra odwzorowanie kolorów i możliwie niskie szumy.
Naprawde przeczytałem sporo postów i coraz mniej wiem. Chciałbym zebrac konkretne odpowiedzi w jednym wątku. Jeśli ktoś uważa, że zaśmiecam forum proszę o informację najwyżej zamknę temat lub niech sam to zrobi.
Dziękuje za wszelkie przejawy człowieczeństwa i chęci pomocy.
Rozumiem że szkło jest ciemne i dlatego chciałbym dobrac body które nie będzie szumiec jakoś masakrycznie z tym obiektywem.
Chciałbym zakupić body do 1200zł.
Cudów nie ma. Najtaniej, to 1000D, ale jego plastik-fantastik cię nie urzeknie. 20D bądź 30D, ale używalne iso, to też nie za wysoko. Natomiast 40D, to wydatek powyżej 1600 złotych.