Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wakacje życia i uzupełnienie szklarni.

KaDwa
13-02-2012, 11:24
Witam,

Wybieram się na dość egzotyczny wyjazd. Non stop 3 tygodnie zwiedzania od Kanionu przez lot małym samolotem nad płaskowyżem i zwiedzania miasta wysoko w górach.
Mam zamiar wrócić z wyjazdu pełen wrażeń i niezapomnianych przeżyć wraz furą fotek, które to wszystko utrwalą. Na razie mam tylko jedno szkło i wiem że będzie za krótkie. Nie mogę się zdecydować nad wyborem zooma, bo jestem za dużym laikiem/amatorem. Nie mam znajomych od których mógłbym pożyczyć sprzęt do testów i nabrać przekonania.

Zastanawiam się, ale sztywno tego się nie trzymam, zwłaszcza jeśli wchodzą w grę zamienniki. Nowe szkła mogę wrzucić koszty więc zrobią się relatywnie tańsze.

1. EF 70-200mm f/4L IS USM (myslę że f/2.8 to szkoda pieniędzy)
2. EF 70-300 mm f/4-5.6 L IS USM
3. EF 100-400 mm f/4.5-5.6 L IS USM

Pozdrawiam i dziękuję za wskazówki.
Maciej Z.

tomek s
13-02-2012, 11:46
W zamienniki bym się nie pakował, a 70-200 f4, czy jaśniejsze to idealne uzupełnienie 24-70 więc wybór dobry, chyba że potrzebujesz dużo więcej mm. Mam 70-200 f4 bez IS i bardzo lubię za AF, ostrość, kolory i kompaktowość - jak na dłuższe szkło.
Pozdr

KUBAwo
13-02-2012, 11:55
No ja bym z nr 3 zrezygnował na starcie bo to jednak armata i się umęczysz...nr 2, nie miałem, nie dotykałem wiem, że drogie ale się nie wypowiadam...nr 1 czy z is czy nawet bez is bardzo fajne szkło wycieczkowe.

Kolekcjoner
13-02-2012, 11:56
A nie myślałeś o 70-300mm f4.5-5.6 DO do podróży i uzupełnienia tego co masz idealne.
Tu masz dobre porównanie wielkości do szkieł które wymieniłeś:
http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-EF-70-300mm-f-4.5-5.6-DO-IS-USM-Lens-Review.aspx

ARN
13-02-2012, 12:01
Weź jeszcze pod uwagę 2 sprawy: