Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 101

Wątek: Wakacje życia i uzupełnienie szklarni.

Dopiero zaczyna
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie Wakacje życia i uzupełnienie szklarni.

Witam,

Wybieram się na dość egzotyczny wyjazd. Non stop 3 tygodnie zwiedzania od Kanionu przez lot małym samolotem nad płaskowyżem i zwiedzania miasta wysoko w górach.
    Mam zamiar wrócić z wyjazdu pełen wrażeń i niezapomnianych przeżyć wraz furą fotek, które to wszystko utrwalą. Na razie mam tylko jedno szkło i wiem że będzie za krótkie. Nie mogę się zdecydować nad wyborem zooma, bo jestem za dużym laikiem/amatorem. Nie mam znajomych od których mógłbym pożyczyć sprzęt do testów i nabrać przekonania.

Zastanawiam się, ale sztywno tego się nie trzymam, zwłaszcza jeśli wchodzą w grę zamienniki. Nowe szkła mogę wrzucić koszty więc zrobią się relatywnie tańsze.

1. EF 70-200mm f/4L IS USM (myslę że f/2.8 to szkoda pieniędzy)
    2. EF 70-300 mm f/4-5.6 L IS USM
    3. EF 100-400 mm f/4.5-5.6 L IS USM

Pozdrawiam i dziękuję za wskazówki.
    Maciej Z.
    5DMII, 24-70L, 580EX II, HF10, G12
    Samo się nie zrobi, więc ciągle się uczę

Domyślnie

W zamienniki bym się nie pakował, a 70-200 f4, czy jaśniejsze to idealne uzupełnienie 24-70 więc wybór dobry, chyba że potrzebujesz dużo więcej mm. Mam 70-200 f4 bez IS i bardzo lubię za AF, ostrość, kolory i kompaktowość - jak na dłuższe szkło.
    Pozdr

Początki nałogu Awatar KUBAwo
    Miasto
    W-WA

Domyślnie

No ja bym z nr 3 zrezygnował na starcie bo to jednak armata i się umęczysz...nr 2, nie miałem, nie dotykałem wiem, że drogie ale się nie wypowiadam...nr 1 czy z is czy nawet bez is bardzo fajne szkło wycieczkowe.
    5D, 15-30 3.5-4.5, 28 1.8, 50 1.4, 85 1.8, 180 2.8

Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Miasto
    Pod Tatrami

Domyślnie

A nie myślałeś o 70-300mm f4.5-5.6 DO do podróży i uzupełnienia tego co masz idealne.
    Tu masz dobre porównanie wielkości do szkieł które wymieniłeś: