Zobacz pełną wersję : Co i jak z Fotografią ?
Witam wszystkich, jestem że tak się wyrażę początkującym fotografem, a dokładnie chciałbym się zająć "Fotografią Cyfrową" ;) I chciałbym się dowiedzieć co i jak. Jak robić zdjęcia ? Jak je retuszować ? Jaki sprzęt najlepiej kupić ? Ja obecnie mam Canon PowerShot S5 IS i się zastanawiam czy do niego warto kupić obiektyw, lampę itd... ? Niestety raczej na dzień dzisiejszy nie mam zamiaru kupować nowego aparatu więc najlepiej na razie zostać przy tym co mam.
Nie wiem od czego w ogóle zacząć jako fotograf. Jakie strony polecacie, abym też dokształcił się w tym co chcę w życiu robić.
Zastanawiałem się nad takim kursem "Fotografii Cyfrowej":
http://www.fotopromedia.pl/kursy_fotograficzne_program
Czy według was warto go zrobić ?
Bardzo proszę o waszą serdeczną i wyrozumiałą pomoc :-)
Kupić dużo książek i dużo czytać. Robić dużo zdjęć. I niestety myślę - nie zakładać podobnych tematów.
Na forum zacząć od - szczególnie pkt 3
http://www.canon-board.pl/announcement.php?f=27&a=29
a potem
http://www.canon-board.pl/forumdisplay.php?f=27
i następne podfora, itd.
Kolekcjoner
12-09-2011, 16:42
I niestety myślę - nie zakładać podobnych tematów.
A to niby dlaczego. To forum dla początkujących i takie pytania są tu jak najbardziej na miejscu.
A to niby dlaczego. To forum dla początkujących i takie pytania są tu jak najbardziej na miejscu.
Widzisz, tak zestresowaliście (moderatorzy) forumowiczów, że za chwilę sami zaczną się banować za karę :-) nie wspominając o upominaniu się nawzajem. Taki syndrom podstawówki :-)
A tak poważnie, to lepiej odnieśmy się do pierwszego postu autora wątku, bo Kolega chce kupować obiektyw do canon s5 is :roll: a to znaczy, że należy mu pomóc :-) (nie w zakupie oczywiście).
Kolego ToFiK25: czytaj, czytaj i jeszcze raz czytaj (niekoniecznie forum). A co czytać to szukaj (może być nawet na forum) :-)
I najlepiej to naucz się robić zdjęcia, tak by ich nie musieć retuszować :-) będziesz miał połowę problemu z głowy.