Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Co i jak z Fotografią ?

Lightbulb Co i jak z Fotografią ?

Witam wszystkich, jestem że tak się wyrażę początkującym fotografem, a dokładnie chciałbym się zająć "Fotografią Cyfrową" I chciałbym się dowiedzieć co i jak. Jak robić zdjęcia ? Jak je retuszować ? Jaki sprzęt najlepiej kupić ? Ja obecnie mam Canon PowerShot S5 IS i się zastanawiam czy do niego warto kupić obiektyw, lampę itd... ? Niestety raczej na dzień dzisiejszy nie mam zamiaru kupować nowego aparatu więc najlepiej na razie zostać przy tym co mam.
    Nie wiem od czego w ogóle zacząć jako fotograf. Jakie strony polecacie, abym też dokształcił się w tym co chcę w życiu robić.
    Zastanawiałem się nad takim kursem "Fotografii Cyfrowej":
    http://www.fotopromedia.pl/kursy_fotograficzne_program
    Czy według was warto go zrobić ?
    Bardzo proszę o waszą serdeczną i wyrozumiałą pomoc :-)

Bywalec
    Miasto
    Gdynia

Domyślnie

Kupić dużo książek i dużo czytać. Robić dużo zdjęć. I niestety myślę - nie zakładać podobnych tematów.

Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Miasto
    Pod Tatrami

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Franek_ Zobacz posta
    I niestety myślę - nie zakładać podobnych tematów.
    A to niby dlaczego. To forum dla początkujących i takie pytania są tu jak najbardziej na miejscu.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Poznań, WLKP

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    A to niby dlaczego. To forum dla początkujących i takie pytania są tu jak najbardziej na miejscu.
    Widzisz, tak zestresowaliście (moderatorzy) forumowiczów, że za chwilę sami zaczną się banować za karę :-) nie wspominając o upominaniu się nawzajem. Taki syndrom podstawówki :-)