PDA

Zobacz pełną wersję : Canon 30d opinia

etrusc
18-08-2011, 15:11
Witam

Jestem nowy na forum, a już popełniłem falstart i otrzymałem ostrzeżenie za nieświadome złamanie regulaminu. Trudno.

Mam skromny budżet ale chcę kupić jaką przyzwoitą lustrzankę. Oczywiście jestem amatorem i aparat potrzebny mi będzie do nauki fotografii. Konkretnie będę chciał pstrykać jakieś fotki rodzinne, czasami podczas wypadu w góry jakiś plenerk (ale to później) a najwięcej na razie będę fotografował... akwarium :)
Poczytałem troszkę, troszkę podpytałem i podjąłem decyzję chyba słuszną. Wymyśliłem że kupię sobie Canon 30d pewnie na początek z kitowym obiektywem. Kolega poleca mi docelowo tamrona 17-50 ale to później jak dozbieram funduszu.
Proszę o opinie co do mojej decyzji. Na samo body nie chaiłbym przeznaczyć więcej niż ok 1000zł.
Wydaje mi się, że w tej kwocie to dobry wybór.
Co sądzicie?

Co do nauki fotografii będę zawracał głowę później :) Proszę ewentualnie o poradę do do obiektywu i lampy zewnętrznej.

Mam nadzieję, że tym razem nie naruszyłem regulaminu i nie dostanę kolejnego bana :/

Dzięki za ewentualne opinie i pozdrawiam

etrusc

mirasb
18-08-2011, 15:51
Witaj
Canon 20/30d to w tej chwili najlepszy stosunek cena/jakość.
Jeśli masz okazję kupić z pewnego źródła to bardzo dobry wybór.
Używany w dobrym stanie +/-1000zł.
Pozdrawiam
Mirek

michael_key
18-08-2011, 16:34
Warto (http://www.google.pl/webhp?hl=pl#hl=pl&cp=11&gs_id=15&xhr=t&q=canon+30d+opinie&pf=p&sclient=psy&site=webhp&source=hp&pbx=1&oq=canon+30d+o&aq=0&aqi=g2&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=63e3cac99ba6f92f&biw=1024&bih=653).

gadget_zary
18-08-2011, 16:44
http://www.canon-board.info/showthread.php?t=14690
http://www.canon-board.info/showthread.php?t=75844
http://www.canon-board.info/showthread.php?t=40488 < a tam jeszcze więcej linków !

Tyle w temacie

Jak masz zamiar pytać też o tamrona to radze - szukaj !

Janusz Body
18-08-2011, 19:02