Zobacz pełną wersję : Sprowadzony sprzęt z USA - jak z GWARANCJĄ w Polsce??
ryzzownick
24-12-2005, 17:13
Witam!
Tak jak w temacie chciałem sie dowowiedzieć czy spowadzany sprzęt z USA będzie miał gwarancje w naszym kraju. I czy będzie uznawana? Sprzęt będzie kupiony w USA i przez znajomego przywieziony do Polski.
Pozdrawiam i czekam na wasze posty...
Pszczola
24-12-2005, 17:16
Obstawiam odpowiedz na NIE.
nie ma bo juz sie dowiadywałem a szkoda bo canon to canon w koncu i niewazne gdzie kupuje naprawic powinni wszedzie
Canon ma inna polityke cenowa na USA a inna na Europe, zreszta wiekszosc firm tak ma. Brak gwarancji po sprowadzeniu do Europy ma na celu ukrocenie szarego importu...
Ja też mam sprzęt sprowadzony z USA. Sprowadzony sprzęt nie ma gwarancji w polsce - dzwoniłem do Canon Polska. Mam nadzieję , że nie będzie z nim żadnych problemów. Na razie spisuje się super !
Coronado
24-12-2005, 20:38
Witam!
Tak jak w temacie chciałem sie dowowiedzieć czy spowadzany sprzęt z USA będzie miał gwarancje w naszym kraju. I czy będzie uznawana? Sprzęt będzie kupiony w USA i przez znajomego przywieziony do Polski.
Na kazdej karcie gwarancyjnej sprzetu kupionego w USA pisze wielkimi literami, ze jest ona wazna tylko w USA i Kanadzie. Jak kupujesz u TIPa sprzet z USA to lepiej u takiego, ktory Ciebie potem na lodzie nie zostawi w razie problemow.
Pozdrawiam
Coronado
.......... Jak kupujesz u TIPa sprzet z USA to lepiej u takiego, ktory Ciebie potem na lodzie nie zostawi w razie problemow.
Dokładanie tak, kiedyś kupiłem palmtopa (Dell) w techmarket.pl , popsuł się jeszcze w czasie gwarancji, wysłałem do nich (do Wrocławia) i po trzech dniach odesłali mi nowego. Dlatego uważam, że najważniejszy jest wybór odpowiedniego sprzedawcy, czasem warto zapłacić kilka procent więcej niż później szukać w polu dostawcy.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.