Zobacz pełną wersję : Proszę o pomoc :)
Zacznę od tego że jestem całkiem zielona także proszę nie bić za głupie pytania:lol:
Przeglądałam poprzednie tematy jednak niestety jest tego tak dużo że ciężko znaleźć coś konkretnego no i każdy ma inne wymagania, dlatego też zakładam nowy, może komuś będzie się chciało skrobnąć trzy zdania, byłabym bardzo wdzięczna!:-D
Tak więc chcę kupić lustrzankę canona, waham się pomiędzy 40d a 550d, widzę że bardziej chwalony jest 40d jednak boję się kupić używany sprzęt, jestem oczywiście otwarta na propozycje innego body.
Planuję focić głównie psy w ruchu dlatego potrzebuję jakiś naprawdę fajny obiektyw ktory byłby w stanie sobie z tym poradzić, o ile w korpusach powiedzmy że zaczęłam jakoś ogarniać te sprawy to w obiektywach niestety raczkuje totalnie:roll: Na chwilę obecną wiem tylko, że mam szukać jak najjaśniejszego :razz: Sprawą drugorzędną jest jakaś fajna portretówka, do robienia zdjęć psom i ludziom ale to już na takiej zasadzie, że możliwie najlepsza za takie pieniądze jakie mi zostaną:-D
Do dyspozycji mam 5tys. Bardzo proszę Was o pomoc, to jednak sporo pieniędzy i zakup na parę dobrych lat, na pewno nie mogę przy wyborze zdac się na siebie:lol:
Pozdrawiam:-D
Witam
Jako puszkę wybrał bym 40D.Za używany z przebiegiem do 10000 klatek zapłacisz 2000pln.Jest naprawdę wart tej ceny,wiem bo niedawno kupiłem :).
Obiektywy:
Tele EF 70-200mm f4 L USM za 1700 - 1900pln też kupisz plus do portretu EF 50mm f1.8(300 pln) w zależności od stanu i będzie super.
Pozdrawiam
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
O dinderi uprzedził mnie :)
plaucjusz
20-02-2011, 12:35
Tak jak Dinderi.
40D to dobry sprzęt i szybki, szkiełko także da radę.
Kupuj i ciesz się wspaniałą zabawą.