Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : awaria - 40d



meresh
25-01-2011, 16:40
witam,
kilka dni temu w trakcie robienia zdjęć przy podpiętym obiektywie canona i lampie błyskowej wystąpiła "awaria". Nie działa autofokus, nie można docisnąć spustu,można zmieniać ustawienia , nie da się wykonać zdjęcia.
Po przerzuceniu na life wiev udaje się zrobić zdjęcie z korektą ostrości manualną.

Aparat nie przebywał w niskich temperaturach, nie został uderzony.
Próbowałam z podpiętym innym obiektywem ale nic to nie dało.

Czy ktoś miał podobny problem?
i drugie pytanie - czy możecie polecić sprawdzony punkt napraw we Wrocławiu czy lepiej wysyłać do Warszawy? (tego drugiego wolałabym uniknąć..)

Przemek_PC
25-01-2011, 16:43
No to pewnie spust do wymiany.

MacGyver
25-01-2011, 16:46
i drugie pytanie - czy możecie polecić sprawdzony punkt napraw we Wrocławiu czy lepiej wysyłać do Warszawy? (tego drugiego wolałabym uniknąć..)
Na Żytniej będzie zapewne najszybciej. Ale jeśli nie chcesz wysyłać to spróbuj tutaj:
http://europaserwis.pl/

kuzi4
25-01-2011, 20:01
Jak masz jeszcze gwarancję to tylko Żytnia. Jak nie masz to tak jak napisał McGyver - ale mimo wszystko na Żytniej będzie najszybciej. Nie bardzo rozumiem dlaczego nie chcesz wysyłać aparatu do Warszawy...
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Ewentualnie serwis w Berlinie.

meresh
26-01-2011, 13:51
dziękuję bardzo za adres.
gwarancji nie mam, aparat ma ponad 2,5 roku.
Wysyłki się obawiam, bo straciłam obiektyw w ten sposób i dlatego wolałabym unikać przesyłania sprzętu.
dzisiaj zaniosę go do serwisu we Wrocławiu a jeżeli sprawa okaże się poważniejsze poproszę kogoś kto kursuje do Warszawy by przewiózł aparat.
jeszcze raz dziękuję za rady.

Przemek_PC
26-01-2011, 13:58
Prawdopodobnie ten filmik jest rozwiązaniem Twojego problemu http://www.youtube.com/watch?v=CAWGScQeC5g

Naprawiacz
26-01-2011, 13:58
Właśnie przeczytałem "Apel właściciela firmy" na stronie europaserwis.pl
Delikatnie mówiąc mam bardzo mieszane uczucia. Poczytalność osoby, która używa takich sformułowań o swoich klientach jak "...Paranoicy... Psychopaci..." czy po prostu "...psychol zrezygnował z usługi (!)" staje pod znakiem zapytania.

Kolaj
26-01-2011, 14:34
Właśnie przeczytałem "Apel właściciela firmy" na stronie europaserwis.pl [...]
Wow! Mocny :) Raczej mi tam nie po drodze ale nawet, gdyby było inaczej, to po takim tekście omijałbym szerokim łukiem.

Naprawiacz
26-01-2011, 18:29
Ciekawie wypada porównanie informacji na zakładkach:
Apel właściciela firmy:
"Naprawy w trybie Standard jesteśmy w 80% przypadków w stanie wykonać w ciągu kilku dni roboczych (...).
W trybie Express za dopłatą, poza kolejnością mimo dużej kolejki, bardzo często podejmujemy się napraw w ciągu 1 dnia roboczego."
Status naprawy:
"Odpowiedzi należy spodziewać się do jednego tygodnia (...)"
Naprawa tam trwa dużo szybciej niż znalezienie informacji o aparacie...

kuzi4
26-01-2011, 23:50
Ciekawie wypada porównanie informacji na zakładkach:
Apel właściciela firmy:
"Naprawy w trybie Standard jesteśmy w 80% przypadków w stanie wykonać w ciągu kilku dni roboczych (...).
W trybie Express za dopłatą, poza kolejnością mimo dużej kolejki, bardzo często podejmujemy się napraw w ciągu 1 dnia roboczego."
Status naprawy:
"Odpowiedzi należy spodziewać się do jednego tygodnia (...)"
Naprawa tam trwa dużo szybciej niż znalezienie informacji o aparacie...

Taaaaaa.... Nic dodać, nic ująć...

meresh
27-01-2011, 02:42
nie udało mi się dotrzeć dzisiaj do tego punktu.
Dzwoniłam natomiast dowiedzieć się o terminy i wygląda to następująco:
ok 1 dzień - wstępne rozpoznanie problemu i wycena
jeżeli naprawa - ok 7dni
jeżeli wymiana części, której nie ma - do 14 dni

MacGyver - czy korzystałeś z usług europaserwis??
przyznaję,że ten "apel" nieco mnie zastanowił...

STR8
31-01-2011, 13:07
ja osobiście nie korzystałem ale dobry znajomy korzystał i był zadowolony - jak jesteś ze śląska ale z tego co czytam to raczej nie to w Czerwionce-LEszczynach jest bardzo dobry serwis w 40D naprawili mi niedziałającą wbudowaną lampę w cenie 70zł - a wycena z żytniej była na 750zł - chcieli wymieniać całą płytę główną

To dość częsty sposób radzenia sobie z problemem w serwisie na Żytniej - rzadko próbują naprawiać, w większości przypadków wymieniany jest cały element odpowiedzialny za awarię, stad czasami ceny napraw są kosmiczne