Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: awaria - 40d

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    28

    Domyślnie awaria - 40d

    witam,
    kilka dni temu w trakcie robienia zdjęć przy podpiętym obiektywie canona i lampie błyskowej wystąpiła "awaria". Nie działa autofokus, nie można docisnąć spustu,można zmieniać ustawienia , nie da się wykonać zdjęcia.
    Po przerzuceniu na life wiev udaje się zrobić zdjęcie z korektą ostrości manualną.

    Aparat nie przebywał w niskich temperaturach, nie został uderzony.
    Próbowałam z podpiętym innym obiektywem ale nic to nie dało.

    Czy ktoś miał podobny problem?
    i drugie pytanie - czy możecie polecić sprawdzony punkt napraw we Wrocławiu czy lepiej wysyłać do Warszawy? (tego drugiego wolałabym uniknąć..)

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    56
    Posty
    2 458

    Domyślnie

    No to pewnie spust do wymiany.

  3. #3
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez meresh Zobacz posta
    i drugie pytanie - czy możecie polecić sprawdzony punkt napraw we Wrocławiu czy lepiej wysyłać do Warszawy? (tego drugiego wolałabym uniknąć..)
    Na Żytniej będzie zapewne najszybciej. Ale jeśli nie chcesz wysyłać to spróbuj tutaj:
    http://europaserwis.pl/
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  4. #4
    Początki nałogu Awatar kuzi4
    Dołączył
    Aug 2008
    Miasto
    Chrzanów
    Wiek
    49
    Posty
    411

    Domyślnie

    Jak masz jeszcze gwarancję to tylko Żytnia. Jak nie masz to tak jak napisał McGyver - ale mimo wszystko na Żytniej będzie najszybciej. Nie bardzo rozumiem dlaczego nie chcesz wysyłać aparatu do Warszawy...
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Ewentualnie serwis w Berlinie.
    Ostatnio edytowane przez kuzi4 ; 25-01-2011 o 20:01 Powód: Automerged Doublepost

  5. #5
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    28

    Domyślnie

    dziękuję bardzo za adres.
    gwarancji nie mam, aparat ma ponad 2,5 roku.
    Wysyłki się obawiam, bo straciłam obiektyw w ten sposób i dlatego wolałabym unikać przesyłania sprzętu.
    dzisiaj zaniosę go do serwisu we Wrocławiu a jeżeli sprawa okaże się poważniejsze poproszę kogoś kto kursuje do Warszawy by przewiózł aparat.
    jeszcze raz dziękuję za rady.

  6. #6
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    56
    Posty
    2 458

    Domyślnie

    Prawdopodobnie ten filmik jest rozwiązaniem Twojego problemu http://www.youtube.com/watch?v=CAWGScQeC5g

  7. #7
    Początki nałogu
    Dołączył
    Sep 2009
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    256

    Domyślnie

    Właśnie przeczytałem "Apel właściciela firmy" na stronie europaserwis.pl
    Delikatnie mówiąc mam bardzo mieszane uczucia. Poczytalność osoby, która używa takich sformułowań o swoich klientach jak "...Paranoicy... Psychopaci..." czy po prostu "...psychol zrezygnował z usługi (!)" staje pod znakiem zapytania.

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Naprawiacz Zobacz posta
    Właśnie przeczytałem "Apel właściciela firmy" na stronie europaserwis.pl [...]
    Wow! Mocny Raczej mi tam nie po drodze ale nawet, gdyby było inaczej, to po takim tekście omijałbym szerokim łukiem.
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  9. #9
    Początki nałogu
    Dołączył
    Sep 2009
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    256

    Domyślnie

    Ciekawie wypada porównanie informacji na zakładkach:
    Apel właściciela firmy:
    "Naprawy w trybie Standard jesteśmy w 80% przypadków w stanie wykonać w ciągu kilku dni roboczych (...).
    W trybie Express za dopłatą, poza kolejnością mimo dużej kolejki, bardzo często podejmujemy się napraw w ciągu 1 dnia roboczego."
    Status naprawy:
    "Odpowiedzi należy spodziewać się do jednego tygodnia (...)"
    Naprawa tam trwa dużo szybciej niż znalezienie informacji o aparacie...

  10. #10
    Początki nałogu Awatar kuzi4
    Dołączył
    Aug 2008
    Miasto
    Chrzanów
    Wiek
    49
    Posty
    411

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Naprawiacz Zobacz posta
    Ciekawie wypada porównanie informacji na zakładkach:
    Apel właściciela firmy:
    "Naprawy w trybie Standard jesteśmy w 80% przypadków w stanie wykonać w ciągu kilku dni roboczych (...).
    W trybie Express za dopłatą, poza kolejnością mimo dużej kolejki, bardzo często podejmujemy się napraw w ciągu 1 dnia roboczego."
    Status naprawy:
    "Odpowiedzi należy spodziewać się do jednego tygodnia (...)"
    Naprawa tam trwa dużo szybciej niż znalezienie informacji o aparacie...
    Taaaaaa.... Nic dodać, nic ująć...

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •