PDA

Zobacz pełną wersję : Sony NEX czy Olympus PEN?

Strony : [1] 2 3

kamol3
08-01-2011, 13:34
Witam. Zastanawiam się nad zakupem aparatu. Na początku myślałem żeby wybrać Canon PowerShot 210 SX natomiast w podobnej cenie są aparaty innych firm. Dokładnie chodzi mi o modele Sony NEX oraz Olympus PEN. Niestety nie znam się za bardzo na tego rodzaju aparatach dlatego chciałbym was prosić o pomoc w wyborze oraz czy w ogóle opłaca się taki aparat zakupić. Jak to później wygląda z obiektywami do niego itd.

igor58
08-01-2011, 14:24
Poczytaj testy na www.optyczne.pl i innych portalach.
Mam Nexa, bardzo dobre uzupełnienie lustrzanki.
Miałem podobny dylemat, za Nexem "przemówiła" lepsza/większa matryca.
Olek jest tańszy i ma więcej szkieł.

MAF
08-01-2011, 14:57
NEXy mają lepszą matrycę, ale Olympusy i Panasonici mają lepsze i większy wybór obiektywów. Ergonomia Panasoniców i Olympusów jest jak dla mnie ciut lepsza od NEX.

Ciekawy jest też system Samsunga NX, fajny ergonomiczne z ciekawymi szkłami. Niestety matryca mimo tego samego rozmiaru gorsza niż w NEXach. Mimo wszystko chyba dla siebie brałbym właśnie NX.

kamol3
08-01-2011, 14:59
Poczytaj testy na www.optyczne.pl i innych portalach.
Mam Nexa, bardzo dobre uzupełnienie lustrzanki.
Miałem podobny dylemat, za Nexem "przemówiła" lepsza/większa matryca.
Olek jest tańszy i ma więcej szkieł.

Jakiego masz dokładnie NEX'a?

igor58
08-01-2011, 15:56
am "trójkę" ze standardowym kitem.
Myślałem o "piątce", ale za trochę lepszy plastk i wideo nie warto było dopłacać.
Nex (oba modele) ma funkcję panoramy, HDR i parę innych przydatnych funkcji, których nie ma w Olku.

kamol3
08-01-2011, 17:16
No ja właśnie też myślę o trójce. Warto zakpić taki aparat do robienia zdjęć np. na imprezach czy na jakiś wycieczkach? Czy lepiej tego Canona 210?

rycerz
08-01-2011, 17:40
zdecydowanie nexa ;-)

kamol3
08-01-2011, 17:43