Zobacz pełną wersję : Czy kupić 1000D?
kukuryk12
14-11-2010, 19:50
Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem
Fotografuję 6 miesięcy aparatem kompaktowym i postanowiłem zakupić jakąś tanią lustrzankę.Upatrzyłem sobię aparat Canon EOS 1000D Body.
W 98% fotografuję pojazdy w ruchu (Autobusy, pociągi, tramwaje), i nie mam ZIELONEGO pojęcia, jaki aparat wybrać.
Co powiecie o tym aparacie? Zdoła z idealną ostrością uchwycić pojazd w ruchu?
ps. Jestem amatorem. Proszę o używanie prostych pojęć w stosunku do mnie :-D
jacek_73
14-11-2010, 20:03
witaj zatem :)
canon 1000d to najsłabsze co może być, ale z drugiej strony najsłabsza lustrzanka będzie szybsza od kompaktu.
jeśli masz odwagę zaryzykować, spróbuj trafić używanego 40d.
Bartek_902
14-11-2010, 20:05
jeśli masz odwagę zaryzykować, spróbuj trafić używanego 40d.
Tym bardziej że można teraz wyrwać tanio w niezłym stanie ...
kukuryk12
14-11-2010, 21:13
Tanio to ile? Dla mnie ceną maksymalną i nieprzekraczalną jest 1700 zł:-(
Jak możecie to polećcie lustrzanki do tej kwoty.
jacek_73
14-11-2010, 21:20
Tanio to ile? Dla mnie ceną maksymalną i nieprzekraczalną jest 1700 zł:-(
Jak możecie to polećcie lustrzanki do tej kwoty.
1700,- razem z obiektywem? da się trafić z 17-85IS, ale trzeba się nieźle czaić i powygimnastykować na allegro :mrgreen:
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
poza tym na forum jest dział giełda, widziałem ktoś chciał sprzedać body 40d za 1400zł - należy szukać, ryzyko pewne jest jak zawsze w takich przypadkach, ale szukaj...warto.
kukuryk12
14-11-2010, 21:32
Dobra zapisałem sobie to Canon EOS 30, w środę będę wiedział za ile ten aparat opylił by mi znajomy, który rozwozi aparaty po sklepach
Dziękuje za pomoc.
Mowilem o EOS 30D, to tylko uzywane niestety ale mozna trafic 30D z kitem za ok 1000-1200 w stanie idealnym bez sladow uzywania, ale nie latwo.