Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 41

Wątek: Czy kupić 1000D?

Domyślnie Czy kupić 1000D?

Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem
    Fotografuję 6 miesięcy aparatem kompaktowym i postanowiłem zakupić jakąś tanią lustrzankę.Upatrzyłem sobię aparat Canon EOS 1000D Body.
    W 98% fotografuję pojazdy w ruchu (Autobusy, pociągi, tramwaje), i nie mam ZIELONEGO pojęcia, jaki aparat wybrać.
    Co powiecie o tym aparacie? Zdoła z idealną ostrością uchwycić pojazd w ruchu?
    ps. Jestem amatorem. Proszę o używanie prostych pojęć w stosunku do mnie :-D

Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Miasto
    53 N, 18 E

Domyślnie

witaj zatem
    canon 1000d to najsłabsze co może być, ale z drugiej strony najsłabsza lustrzanka będzie szybsza od kompaktu.

jeśli masz odwagę zaryzykować, spróbuj trafić używanego 40d.
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

Uzależniony Awatar Bartek_902
    Miasto
    DĘBLIN

Domyślnie

jeśli masz odwagę zaryzykować, spróbuj trafić używanego 40d.
    Tym bardziej że można teraz wyrwać tanio w niezłym stanie ...
    EOS + L i kupa gratów ...

Domyślnie

Tanio to ile? Dla mnie ceną maksymalną i nieprzekraczalną jest 1700 zł:-(
    Jak możecie to polećcie lustrzanki do tej kwoty.

Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Miasto
    53 N, 18 E

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez kukuryk12 Zobacz posta
    Tanio to ile? Dla mnie ceną maksymalną i nieprzekraczalną jest 1700 zł:-(
    Jak możecie to polećcie lustrzanki do tej kwoty.

1700,- razem z obiektywem? da się trafić z 17-85IS, ale trzeba się nieźle czaić i powygimnastykować na allegro
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    poza tym na forum jest dział giełda, widziałem ktoś chciał sprzedać body 40d za 1400zł - należy szukać, ryzyko pewne jest jak zawsze w takich przypadkach, ale szukaj...warto.
    Ostatnio edytowane przez jacek_73 ; 14-11-2010 o 21:24 Powód: Automerged Doublepost
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

Domyślnie