Zobacz pełną wersję : nowy na forum i juz problem :(
JACOB1000
10-11-2010, 04:17
Witam wszytkich jestem nowy na forum szukalem i niemoglem znalezc tematu to odrazu napisze tutaj :)
Wkoncu mam :D canon 550d myslalem nad wieloma aparatami i musze powiedziec ze podoba mi sie ten aparat kupilem z 18-55 szklem w miare dobre jest ale mialem juz podpiete canon 60mm usm od kumpla no i musze powiedziec ze daja rade, ale nie po to pisze :) troche jeszcze jestem zielony w tych ustawianiach, tzn zajmuja mi troche czasu zeby dobrze ustawic, kumpel polecil mi zebym uzywal tylko Tv albo Av bo one duzo daja i bardzo uniwersalne ustawienia sa:, ale ja chcialem sie pobawic z Manual i tutaj znalazlem problem :( niby jest manual ale niemoge wylaczyc koryg. ekspozycji/nastawy AEB a moze niewiem jak ? niech ktos mi pomoze wylaczyc to cos bo niemoge dobrac wlasnych ustawien, a druga rzecz ktora mnie ciekawi to w stylu obrazow wybieram uzytkownik 1 podbijam ostrosc kontrast nasycenie i prawie nie widac zadnych roznic??? zaznaczam ze ustawilem na max i ledwo zauwazalne zmiany :( czy to problem korpusu szkla czy moze ten typ tak ma ? i jak by mi ktos powiedzial czy lepiej sobie nie zawracac glowy ustawieniami w aparacie np kontrasc i nasycenie a podbic w photoshopie? najbardziej interesuje mnie opcja manual chce z nia sie pobawic i sie podszkolic poduczyc troche no i oczywiscie poznac lepiej aparat bo dopiero od tygodnia mam, jakies wskazowki albo porady dot. aparatu? Z gory dzieki na poswiecenie uwagi na przeczytanie i oczywiscie prosze o pomoc jak ktos moze :)
dr Dundersztyc
10-11-2010, 06:59
1. instrukcja obsługi.
2. instrukcja obsługi :mrgreen:
Wydaje mi się ,że w Twoim przypadku konieczne jest jeszcze opanowanie podstaw.Kup jakąś książkę.
Powodzenia.
przeczytaj instrukcję
i przypomnij sobie jak się pisze po Polsku.
Koledzy mówiący o instrukcji mają rację...
uzupełnij tą lekturę przykładowo:
"Ekspozycja bez tajemnic" Bryana Petersona
Pozdrawiam!
V.
niechcemisie
10-11-2010, 09:11