Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: nowy na forum i juz problem :(

Awatar JACOB1000
    Miasto
    CORK/IRELAND

Question nowy na forum i juz problem :(

Witam wszytkich jestem nowy na forum szukalem i niemoglem znalezc tematu to odrazu napisze tutaj
    Wkoncu mam canon 550d myslalem nad wieloma aparatami i musze powiedziec ze podoba mi sie ten aparat kupilem z 18-55 szklem w miare dobre jest ale mialem juz podpiete canon 60mm usm od kumpla no i musze powiedziec ze daja rade, ale nie po to pisze troche jeszcze jestem zielony w tych ustawianiach, tzn zajmuja mi troche czasu zeby dobrze ustawic, kumpel polecil mi zebym uzywal tylko Tv albo Av bo one duzo daja i bardzo uniwersalne ustawienia sa:, ale ja chcialem sie pobawic z Manual i tutaj znalazlem problem niby jest manual ale niemoge wylaczyc koryg. ekspozycji/nastawy AEB a moze niewiem jak ? niech ktos mi pomoze wylaczyc to cos bo niemoge dobrac wlasnych ustawien, a druga rzecz ktora mnie ciekawi to w stylu obrazow wybieram uzytkownik 1 podbijam ostrosc kontrast nasycenie i prawie nie widac zadnych roznic??? zaznaczam ze ustawilem na max i ledwo zauwazalne zmiany czy to problem korpusu szkla czy moze ten typ tak ma ? i jak by mi ktos powiedzial czy lepiej sobie nie zawracac glowy ustawieniami w aparacie np kontrasc i nasycenie a podbic w photoshopie? najbardziej interesuje mnie opcja manual chce z nia sie pobawic i sie podszkolic poduczyc troche no i oczywiscie poznac lepiej aparat bo dopiero od tygodnia mam, jakies wskazowki albo porady dot. aparatu? Z gory dzieki na poswiecenie uwagi na przeczytanie i oczywiscie prosze o pomoc jak ktos moze

Domyślnie

1. instrukcja obsługi.
    2. instrukcja obsługi

Coś już napisał

Domyślnie

Wydaje mi się ,że w Twoim przypadku konieczne jest jeszcze opanowanie podstaw.Kup jakąś książkę.
    Powodzenia.

Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Miasto
    kielce

Domyślnie

przeczytaj instrukcję
    i przypomnij sobie jak się pisze po Polsku.