Zobacz pełną wersję : Czy da się wyłączyć głos 'pstryk' w 50d?
Whitefire
09-10-2010, 18:24
Taki drobiażdżek właściwie, ale przejrzałem instrukcje, przejrzałem opcje i nie widzę możliwości... Może jednak się mylę... czy jest możliwość ściszyć/wyłączyć odgłos zwalnianej migawki w Canon 50D?
korona-pl
09-10-2010, 18:28
Zastanów się przez chwilę... Jak wg. Ciebie miałoby być zrobione to "wyłączenie" dźwięku pracy migawki?
:confused:
Zajrzyj może do środka przy zdjętym obiektywie, spotka Cie spora niespodzianka :)
Whitefire
09-10-2010, 18:36
Nie mam pojęcia, nie znam się na technicznych szczegółach wnętrza ani oprogramowania, ale przecież w różnych aparatach głos jest różny a czasem wręcz żaden, więc może się da...
korona-pl
09-10-2010, 18:40
Nie mam pojęcia, nie znam się na technicznych szczegółach wnętrza ani oprogramowania, ale przecież w różnych aparatach głos jest różny a czasem wręcz żaden, więc może się da...
Tak z okazji trwającej obok mnie budowy... Jak wyłączyć odgłos pracującego młota pneumatycznego?
Migawka to jest urządzenie MECHANICZNE. Równie mechanicznym i głośno klapiącym urządzeniem jest lustro..
Proponuję się przyzwyczaić. :rolleyes:
sprocket73
09-10-2010, 18:41
to nie jest nagrany odgłos migawki - tam w środku naprawdę jest migawka... możesz spróbować ją wyciszyć gąbką, ale z efektów raczej nie będziesz zadowolony
moja rada - kup najnowsze SONY NEX, tam tego problemu nie ma
Whitefire
09-10-2010, 18:43
Hm... no dobra, zajrzałem do aparatu... i nic...
...ale uparty jestem wiec jeszcze zrobiłem zdjęcie przy zdjętym obiektywie...
No i dobra, moje pytanie głupie było, zielooono miii :)))
Szukam, szukam i sam nie znalazlem dzwieku migawki "SZCZEK PSA" w moim 5D2, a w S2 IS mam :evil:
Whitefire
09-10-2010, 18:59