PDA

Zobacz pełną wersję : trudny wybór

DZIKI KNUR
16-11-2005, 23:09
Na początku Witam wszystkich bardzo serdecznie.
W wyszukiwarce próbowałem znaleźć opinie na temat A620 i jakoś mi sie nie udało,dlatego bardzo prosze Was o kilka zdań na temat tego aparaciku.Ogólnie jestem zainteresowany kupnem coś do 1800PLN,wiem że za tą cene można by kupić na Allegro G6 ale jestem cieniutkim fotografem i chyba aż taki sprzęt nie jest mi potrzebny.Z tego co czytałem na innych str.(jakoś mało opini) A620 to dość dobry sprzęcik,jednakże prosiłbym Was ekspertów o przybliżenie mi tego aparatu pod względem funkcjonalności,przydatności,itd.(ogólnie plusy i minusy).
Za wszystkie pomocne opinie wielkie dzięki.
Pozdrawiam:-)

tonyfoto
17-11-2005, 10:22
kup g6, to nie będziesz musiał się nikogo pytać jakie ma plusy i minusy...

rysiaczek
17-11-2005, 11:25
Na plusy i minusy to się raczej nie doczekasz. Od tego jest sieć, tam jest zatrzęsienie informacji na temat każdego aparatu. I taka droga postępowania - najpierw chłoniesz wszystko, a później ewent. wyjaśniamy Twoje wątpliwości:)

gwozdzt
17-11-2005, 14:24
...A620... prosze Was o kilka zdań na temat tego aparaciku...
...jestem zainteresowany kupnem coś do 1800PLN
...za tą cene można by kupić na Allegro G6

Jak Cię stać na G6 to kup go:!: Nie będziesz potem załowal, że mogłeś kupić lepszy aparat, a wybrałes słabszy.
Nie znam się specjalnie na kompaktach, ale największą zaletą G6 wydaje mi się możliwość podłączenia do niego zewnętrznej lampy błyskowej.

ale jestem cieniutkim fotografem i chyba aż taki sprzęt nie jest mi potrzebny...
Ale przecież chyba chcesz się rozwijać i wtedy funkcje sprzętu mogą się przydać.

Pozdrowienia,
Tomek

Grzdyll
17-11-2005, 15:00
Popieram przedmówców, jesli masz 1800 zł kupuj zdecydowanie G6 - znacznie lepszy aparat a wyboru IMHO nie bedziesz żałował. Powodzenia i samych udanych zdjęć!

Zielony
17-11-2005, 15:23
A620 > http://www.dpreview.com/reviews/specs/Canon/canon_a620.asp