Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: trudny wybór

Mieszany widok

DZIKI KNUR
    Guest

Domyślnie trudny wybór

Na początku Witam wszystkich bardzo serdecznie.
    W wyszukiwarce próbowałem znaleźć opinie na temat A620 i jakoś mi sie nie udało,dlatego bardzo prosze Was o kilka zdań na temat tego aparaciku.Ogólnie jestem zainteresowany kupnem coś do 1800PLN,wiem że za tą cene można by kupić na Allegro G6 ale jestem cieniutkim fotografem i chyba aż taki sprzęt nie jest mi potrzebny.Z tego co czytałem na innych str.(jakoś mało opini) A620 to dość dobry sprzęcik,jednakże prosiłbym Was ekspertów o przybliżenie mi tego aparatu pod względem funkcjonalności,przydatności,itd.(ogólnie plusy i minusy).
    Za wszystkie pomocne opinie wielkie dzięki.
    Pozdrawiam:-)

Dopiero zaczyna Awatar tonyfoto
    Miasto
    Poznań

Domyślnie

kup g6, to nie będziesz musiał się nikogo pytać jakie ma plusy i minusy...
    tony

http://www.tamtamagency.com.pl

Domyślnie

Na plusy i minusy to się raczej nie doczekasz. Od tego jest sieć, tam jest zatrzęsienie informacji na temat każdego aparatu. I taka droga postępowania - najpierw chłoniesz wszystko, a później ewent. wyjaśniamy Twoje wątpliwości

Pełne uzależnienie Awatar gwozdzt

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez DZIKI KNUR
    ...A620... prosze Was o kilka zdań na temat tego aparaciku...
    ...jestem zainteresowany kupnem coś do 1800PLN
    ...za tą cene można by kupić na Allegro G6
    Jak Cię stać na G6 to kup go Nie będziesz potem załowal, że mogłeś kupić lepszy aparat, a wybrałes słabszy.
    Nie znam się specjalnie na kompaktach, ale największą zaletą G6 wydaje mi się możliwość podłączenia do niego zewnętrznej lampy błyskowej.
    Cytat Zamieszczone przez DZIKI KNUR
    ale jestem cieniutkim fotografem i chyba aż taki sprzęt nie jest mi potrzebny...
    Ale przecież chyba chcesz się rozwijać i wtedy funkcje sprzętu mogą się przydać.

Pozdrowienia,
    Tomek

Domyślnie