PDA

Zobacz pełną wersję : Wskazówki do sesji z parą młodą

Canon EOS 350d
23-07-2010, 00:36
Witam, tak jak w temacie, może poradzilibyście mi jak mniej więcej przygotować się do zrobienia sesji parze młodej. Nie jestem profesjonalistą. Jest to wesele znajomych i osobiście poprosili mnie abym zrobił im zdjęcia (a ja głupi się zgodziłem :P) mam małe doświadczenie w robieniu zdjęć ale też nie wymagany jest ode mnie profesjonalizm. Zdjęcia mają być miłe dla oka (poza tym po wszystkim pobawię się w photoshopie). Może macie jakieś pomysły na sesję albo jakieś ciekawe rozwiązania. Byłbym wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

Parteq
23-07-2010, 00:52
Portfolia, portfolia i jeszcze raz portfolia innych fotografow slubnych.
Zaloz sobie jedno portfolio na dzien.

Bart3k
24-07-2010, 14:51
moja rada... która się sprawdza jak do tej pory...
każdy fotograf ma swje pozy i ulubione miejsca... i zawsze można popodglądać innych - na pewno w twojej okolicy jest jakieś miejsce gdzie fotografowie robią co weekend zdjęcia... wybierz się na wycieczkę i obserwuj... na pewno zobaczysz sporo... sam tak zaczynałem.
a drugie i myślę ważniejsze to pozwól młodej parze cieszyć się sobą w plenerze... oni będą szaleć i cieszyć się tym szczególnym dniem a Ty trzymaj aparat przy oku i po prostu rób zdjecia... założę się o piwo... że te zdjecia IM spodobają się najbardziej... a jak do tego jeszcze poobracasz aparatem i znajdziesz ciekawe tła tych "zabaw" to nikt nie będzie żałował wyboru jakiego oni dokonali a na co Ty się zgodziłeś

Canon EOS 350d
24-07-2010, 19:04
Dzięki wszystkim za cenne rady, z pewnością ustosunkuje się do nich :) martwię się głównie o brak entuzjazmu Pana młodego (nie jest osobą lubiącą obiektyw i zdjęcia) zależy mi żeby zrobić dobrze te zdjęcia i podczas sesji próbnej ciężko było mi znaleźć dobre ustawienie dla niech głównie ze względu na jego niechęć. No ale w końcu to ich wesele więc pewnie nastrój będzie inny. Jeszcze raz dziękuje

Pozdrawiam

Shingo
24-07-2010, 20:52