Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 53

Wątek: Wskazówki do sesji z parą młodą

Domyślnie Wskazówki do sesji z parą młodą

Witam, tak jak w temacie, może poradzilibyście mi jak mniej więcej przygotować się do zrobienia sesji parze młodej. Nie jestem profesjonalistą. Jest to wesele znajomych i osobiście poprosili mnie abym zrobił im zdjęcia (a ja głupi się zgodziłem :P) mam małe doświadczenie w robieniu zdjęć ale też nie wymagany jest ode mnie profesjonalizm. Zdjęcia mają być miłe dla oka (poza tym po wszystkim pobawię się w photoshopie). Może macie jakieś pomysły na sesję albo jakieś ciekawe rozwiązania. Byłbym wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

Pełne uzależnienie Awatar Parteq
    Miasto
    Szczecin

Domyślnie

Portfolia, portfolia i jeszcze raz portfolia innych fotografow slubnych.
    Zaloz sobie jedno portfolio na dzien.

Początki nałogu Awatar Bart3k
    Miasto
    Bielsko-Biała

Domyślnie

moja rada... która się sprawdza jak do tej pory...
    każdy fotograf ma swje pozy i ulubione miejsca... i zawsze można popodglądać innych - na pewno w twojej okolicy jest jakieś miejsce gdzie fotografowie robią co weekend zdjęcia... wybierz się na wycieczkę i obserwuj... na pewno zobaczysz sporo... sam tak zaczynałem.
    a drugie i myślę ważniejsze to pozwól młodej parze cieszyć się sobą w plenerze... oni będą szaleć i cieszyć się tym szczególnym dniem a Ty trzymaj aparat przy oku i po prostu rób zdjecia... założę się o piwo... że te zdjecia IM spodobają się najbardziej... a jak do tego jeszcze poobracasz aparatem i znajdziesz ciekawe tła tych "zabaw" to nikt nie będzie żałował wyboru jakiego oni dokonali a na co Ty się zgodziłeś
    Canon 5D mkII|Canon 40D|Canon 17-40 4L|Sigma 120-400 4.5-5.6|Canon 50 1.8|Falcon 8 3.5|Metz48

Domyślnie