PDA

Zobacz pełną wersję : Lustrzanka

Tabassco
24-06-2010, 20:53
Witam,
Chciałbym kupić sobie lustrzankę tak do 2000zł. Nie znam się na nich, dlatego wolałbym żeby mi ktoś doradził, bo wszyscy wiemy jak to jest kupować w sklepach, bo chcą sprzedać najdroższy... Rozmawiałem już z kilkoma osobami na ten temat i jedna z nich doradziła mi Canon 350d, a inna nikon.

Tak jak mówiłem na fotografii nie znam się, ale zawsze mogę zacząć się nią interesować ;)

jinks
24-06-2010, 21:11
Bardziej będziesz zadowolony z jakiegoś MEGAZOOM-a. Fujifilm zawsze robił godne polecenia. Pozdrawiam.

tomaszt81
24-06-2010, 21:14
a jesli nie, to moze najpierw sie zainteresuj, potem kup.

Tabassco
24-06-2010, 22:14
a jesli nie, to moze najpierw sie zainteresuj, potem kup.

Nie chce się interesować teoretycznie. Bo nawet jeśli "fotografowanie" nie stanie się moją pasją to będę miał dobry aparat, który będzie mi służył na wakacjach jak i podczas różnych okazji do zrobienia zdjęcia.

kuzi4
24-06-2010, 22:27
Nie chce się interesować teoretycznie. Bo nawet jeśli "fotografowanie" nie stanie się moją pasją to będę miał dobry aparat, który będzie mi służył na wakacjach jak i podczas różnych okazji do zrobienia zdjęcia.

To w takim razie dlaczego "lustro" a nie dobry kompakt?

wojtek_j
24-06-2010, 22:30
Kup sobie 350d,400d co chcesz po pewnym czasie sam zobaczysz czego ci brakuje.Pamietaj ze najdrozsze w tym wszystkim są obiektywy a póżniej to długa nauka fotografii

Tabassco
24-06-2010, 22:35
Mimo wszystko lustrzanka jest dużo lepsza od kompaktu, a jeśli już wydawać pieniądze to na całego ;P

Przemek_PC
24-06-2010, 22:43
Lustrzanka w rękach nieznającej się na fotografii osoby będzie produkowała gorsze zdjęcia od kompaktu.

sprocket73
24-06-2010, 22:59
Teraz taka moda, aby poszpanować lustrem...