Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 67

Wątek: Lustrzanka

Mieszany widok

Domyślnie Lustrzanka

Witam,
    Chciałbym kupić sobie lustrzankę tak do 2000zł. Nie znam się na nich, dlatego wolałbym żeby mi ktoś doradził, bo wszyscy wiemy jak to jest kupować w sklepach, bo chcą sprzedać najdroższy... Rozmawiałem już z kilkoma osobami na ten temat i jedna z nich doradziła mi Canon 350d, a inna nikon.

Tak jak mówiłem na fotografii nie znam się, ale zawsze mogę zacząć się nią interesować

Pełne uzależnienie Awatar jinks
    Miasto
    Kielce

Domyślnie

Bardziej będziesz zadowolony z jakiegoś MEGAZOOM-a. Fujifilm zawsze robił godne polecenia. Pozdrawiam.
    Miłego dnia
    moja www

Domyślnie

a jesli nie, to moze najpierw sie zainteresuj, potem kup.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez tomaszt81 Zobacz posta
    a jesli nie, to moze najpierw sie zainteresuj, potem kup.

Nie chce się interesować teoretycznie. Bo nawet jeśli "fotografowanie" nie stanie się moją pasją to będę miał dobry aparat, który będzie mi służył na wakacjach jak i podczas różnych okazji do zrobienia zdjęcia.

Początki nałogu Awatar kuzi4
    Miasto
    Chrzanów

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Tabassco Zobacz posta
    Nie chce się interesować teoretycznie. Bo nawet jeśli "fotografowanie" nie stanie się moją pasją to będę miał dobry aparat, który będzie mi służył na wakacjach jak i podczas różnych okazji do zrobienia zdjęcia.
    To w takim razie dlaczego "lustro" a nie dobry kompakt?

Domyślnie

Mimo wszystko lustrzanka jest dużo lepsza od kompaktu, a jeśli już wydawać pieniądze to na całego ;P

Początki nałogu Awatar sprocket73
    Miasto
    Jaworzno

Domyślnie

Teraz taka moda, aby poszpanować lustrem...