PDA

Zobacz pełną wersję : przesiadka z 20D ... co najbardziej uniwersalne ?

Chris
11-10-2009, 13:43
Panowie na wstępie zaznacze , że przejrzałem praktycznie wszystkie tego typu wątki ale nie potrafie zsyntetyzować z tej ogromnej ilości informacji wniosków dla siebie :(
Posiadam 20D i kilka szkieł 10-22 efs, 50 1.4, 24-70 2.8, 70-200 2.8 IS L, 100 2.8 macro, jestem typowym amatorem który robi różne rodzaje zdjęć i powiem szczerze , że jestem w stanie wydac kase nawet na 1Ds mk3 aby mieć w miarę uniwersalna puszkę - tylko czy jest to konieczne ? może 5d mk2 spelni moje oczekiwania, może nawet 7d ?

huh
11-10-2009, 14:16
jak CIę stać to poczekaj na 1Ds mk4 albo kup nikona d3 ;)

a tak poważnie na Twoim miejscu wziąłbym 7d, i tak za rok, dwa będzie coś
nowego, coś co przyćmi nawet tego ds-a i tylko będzie go bardziej szkoda sprzedawać.

Chris
11-10-2009, 14:49
zmiana systemu nie wchodzi w gre,
może inaczej ... chcę kupić na tyle dobrą puszkę (szkła) abym nie mógł zwalić na nie winy za nieudane zdjecie ..... tylko proszę nie piszcie, że równie dobre zdjecia zrobisz 500D ...

_igi
11-10-2009, 15:04
Pytanie, czy te szkiełka będą*ci odpowiadać na FF? Będziesz musiał sprzedać 10-22 i wymienić*na coś, pewnie też 50/1,4 pójdzie na 85/1,8... Niby 50'ka na FF to idealne szkiełko, ale 85/1,8 też*jest bardzo fajne ;)

Thomason2005
11-10-2009, 15:10
Jeśli jesteś amatorem, czy warto więc wchodzić coś powyżej 7D? Masz dobre obiektywy, a10-22mm idealnie będzie pracować na 7D.

Chris
11-10-2009, 15:32
kurcze kusi mnie FF :)

kubaj
11-10-2009, 15:57
no to kup FF a nie czekasz az Ci ktos na forum napisze ze mozesz kupic, zawsze mnie dziwi ze ludzie z kasa potrzebuja jakiejs akceptacji czy porady, doprawdy nie wiem jak doszli do zasobow nie majac pierwiastka zdecydowania.

Chris
11-10-2009, 16:48
Kubaj to że mnie stać nie znaczy, że nie można tej kasy lepiej wydać ... zamiast Ds-a mozną kupic np 1D lub 5D i lepsze szkła ... dlatego prosze o opinię osoby, które używały tych puszek.