Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Wątek: przesiadka z 20D ... co najbardziej uniwersalne ?

Bywalec
    Miasto
    Malopolska

Domyślnie przesiadka z 20D ... co najbardziej uniwersalne ?

Panowie na wstępie zaznacze , że przejrzałem praktycznie wszystkie tego typu wątki ale nie potrafie zsyntetyzować z tej ogromnej ilości informacji wniosków dla siebie
    Posiadam 20D i kilka szkieł 10-22 efs, 50 1.4, 24-70 2.8, 70-200 2.8 IS L, 100 2.8 macro, jestem typowym amatorem który robi różne rodzaje zdjęć i powiem szczerze , że jestem w stanie wydac kase nawet na 1Ds mk3 aby mieć w miarę uniwersalna puszkę - tylko czy jest to konieczne ? może 5d mk2 spelni moje oczekiwania, może nawet 7d ?
    Podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd.

Coś już napisał

Domyślnie

jak CIę stać to poczekaj na 1Ds mk4 albo kup nikona d3

a tak poważnie na Twoim miejscu wziąłbym 7d, i tak za rok, dwa będzie coś
    nowego, coś co przyćmi nawet tego ds-a i tylko będzie go bardziej szkoda sprzedawać.
    Ostatnio edytowane przez huh ; 11-10-2009 o 14:19

Bywalec
    Miasto
    Malopolska

Domyślnie

zmiana systemu nie wchodzi w gre,
    może inaczej ... chcę kupić na tyle dobrą puszkę (szkła) abym nie mógł zwalić na nie winy za nieudane zdjecie ..... tylko proszę nie piszcie, że równie dobre zdjecia zrobisz 500D ...

Pełne uzależnienie Awatar _igi
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Pytanie, czy te szkiełka będą*ci odpowiadać na FF? Będziesz musiał sprzedać 10-22 i wymienić*na coś, pewnie też 50/1,4 pójdzie na 85/1,8... Niby 50'ka na FF to idealne szkiełko, ale 85/1,8 też*jest bardzo fajne
    5D4, 1D4, 1Ds3 + TS-E 17L, TS-E 24mk2L, 24L, 35L, 50L, 135L, 24-105L, 100-400L, + 6x manfrotto

Domyślnie

Jeśli jesteś amatorem, czy warto więc wchodzić coś powyżej 7D? Masz dobre obiektywy, a10-22mm idealnie będzie pracować na 7D.

Bywalec
    Miasto
    Malopolska

Domyślnie

kurcze kusi mnie FF

Początki nałogu

Domyślnie