Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : 30D i co dalej?

krzysiek187
06-08-2009, 12:31
Jesetm uzytkownikiem 30D od dłuższego czasu i powoli zaczynam się rozglądać za jakimś nowym body.
30 staje się za wolna np. seria zdjęć w RAW

Chciałbym coś co ma czyszczenie matrycy, dobry AF, szybo robi zdjęcia opcję bracketingu i moze live view.

co polecacie?
bardzo proszę o jakieś propozycje z uzasadnieniem dlaczego akurat ten model.

oczywiście nie myślę o 1, nie jestem profesjonalistą i nie zarabiam na fotografii oraz na dzień dzisiejszy jest to za drogi sprzęt

pełna klatka czy nie?

szczerze to nie wiem, strace croopa na pelnej!

aptur
06-08-2009, 12:38
Jesetm uzytkownikiem 30D od dłuższego czasu i powoli zaczynam się rozglądać za jakimś nowym body.

Chciałbym coś co ma czyszczenie matrycy, dobry AF, szybo robi zdjęcia opcję bracketingu i moze live view.

Jeśli zależy Tobie na szybkości to daruj sobie pełną klatkę. Zainteresuj się 40D lub 50D.

mate00sh
06-08-2009, 12:41
Ale żadna pełna klatka Canona poniżej 1 nie da Ci szybszej serii i lepszego AF'a. Możesz pomyśleć o 40D/50D, ale radziłbym Ci jeszcze chwilę się wstrzymać, bo Canon szykuje jakieś premiery jeszcze w tym roku.

magart
06-08-2009, 12:53
Tak po prawdzie to najlepiej zainwestować w tym wypadku w obiektyw bo mniej się na nim straci. Straszny przeskok jakościowy na 40/50D to nie jest. Nowszą puszką nie będziesz tak ucieszony jak nowym słoikiem. Tak ja sądzę.
A na FF stracisz jeszcze 10-22.

adi760303
06-08-2009, 13:35
Tak po prawdzie to najlepiej zainwestować w tym wypadku w obiektyw bo mniej się na nim straci. Straszny przeskok jakościowy na 40/50D to nie jest. Nowszą puszką nie będziesz tak ucieszony jak nowym słoikiem. Tak ja sądzę.
A na FF stracisz jeszcze 10-22.

Szkiełko zawsze można sprzedać lub zostawić z 30D :)
A wracajac to tematu.

Wybór 50D lub 5MII - lub jak ktoś powiedział można poczekać na jakąś premiere :) 60D?? 5MIII? :)

canis_lupus
06-08-2009, 13:37