Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Wątek: 30D i co dalej?

Mieszany widok

Coś już napisał Awatar krzysiek187
    Miasto
    Waw

Domyślnie 30D i co dalej?

Jesetm uzytkownikiem 30D od dłuższego czasu i powoli zaczynam się rozglądać za jakimś nowym body.
    30 staje się za wolna np. seria zdjęć w RAW

Chciałbym coś co ma czyszczenie matrycy, dobry AF, szybo robi zdjęcia opcję bracketingu i moze live view.

co polecacie?
    bardzo proszę o jakieś propozycje z uzasadnieniem dlaczego akurat ten model.

oczywiście nie myślę o 1, nie jestem profesjonalistą i nie zarabiam na fotografii oraz na dzień dzisiejszy jest to za drogi sprzęt

pełna klatka czy nie?

szczerze to nie wiem, strace croopa na pelnej!
    30D | Canon 10-22 | Canon 100 macro | Canon 28-135 | Helios 52 | jakis Manfrotto sie znajdzie |

majne zdjecisza

Pełne uzależnienie Awatar aptur

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez krzysiek187 Zobacz posta
    Jesetm uzytkownikiem 30D od dłuższego czasu i powoli zaczynam się rozglądać za jakimś nowym body.

Chciałbym coś co ma czyszczenie matrycy, dobry AF, szybo robi zdjęcia opcję bracketingu i moze live view.
    Jeśli zależy Tobie na szybkości to daruj sobie pełną klatkę. Zainteresuj się 40D lub 50D.

Pełne uzależnienie Awatar mate00sh
    Miasto
    Warszawa & Mysiadło

Domyślnie

Ale żadna pełna klatka Canona poniżej 1 nie da Ci szybszej serii i lepszego AF'a. Możesz pomyśleć o 40D/50D, ale radziłbym Ci jeszcze chwilę się wstrzymać, bo Canon szykuje jakieś premiery jeszcze w tym roku.
    "Aparat fotograficzny jest dla artysty kolejnym narzędziem. Jeżeli się nad tym zastanowić, to jest to mechanizm podobny do skrzypiec. To artysta jest w stanie tworzyć sztukę nie aparat." - Brett Weston

Początki nałogu
    Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Domyślnie