Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Lowepro CompuTrekker AW - czy to możliwe...



tito
05-08-2009, 21:20
...aby więcej się nie mieściło?

C 30D
C 40D
C 24 1.4
C 85 1.8
C 70-200 2.8
S 8 3.5
T 17-50 2.8
C 430 EX
do tego ładowarki i już jest problem.
Czy to jest koniec możliwości tego "cuda"?

Może to ja nie potrafię tego sensownie ułożyć?

himi
05-08-2009, 21:53
To nie jest gigant. Ale jak przełożysz ładowarki i inne twarde pierdoły do komory zewnętrznej to dopakujesz jeszcze.

Hellfire
05-08-2009, 22:17
A mało masz rzeczy jeszcze?

tito
05-08-2009, 22:23
A mało masz rzeczy jeszcze?

coś bym jeszcze dokupił :mrgreen:

tdfoto
05-08-2009, 22:54
Miesci sie ,miesci nawet wiecej ;-0
Mam taki na sprzedaz bo za duzy dla mnie ..

BuRton
05-08-2009, 23:07
Może powinieneś zamienić na Lowepro Compu Trekker PLUS AW ? Jest jednak większa.

sal
05-08-2009, 23:16
Może powinieneś zamienić na Lowepro Compu Trekker PLUS AW ? Jest jednak większa.
I nie mieści się w schowkach normalnych samolotów...
(jak ktoś akurat sporo lata, to ma to znaczenie)

Rakan
06-08-2009, 10:56
...aby więcej się nie mieściło?

C 30D
C 40D
C 24 1.4
C 85 1.8
C 70-200 2.8
S 8 3.5
T 17-50 2.8
C 430 EX
do tego ładowarki i już jest problem.
Czy to jest koniec możliwości tego "cuda"?

Może to ja nie potrafię tego sensownie ułożyć?

Zamień na VERTEX 200AW lub większy 300AW. Jest o wiele nowocześniejszy, bardziej ergonomiczny i ma sztywny, wpadający w prostkąt kształt. Nowoczesniejsze zamki, 24-70/2.8 bez problemu wkładasz pionowo, super dopracowane szelki. Miałem tego CompuTrekker'a, jak go wypchałem, to miał kształt kuli, dlatego przesiadłem sie na Vertex'a. Polecam!

quail
16-08-2009, 09:32
I nie mieści się w schowkach normalnych samolotów...
(jak ktoś akurat sporo lata, to ma to znaczenie)

Sporo latam i się mieści. Jak latam za ocean, to zawsze z nim - w środku dwa ciała, trochę szklarni i laptop. Zasilacze i baterie do walizki.

sal
16-08-2009, 09:43
Sporo latam i się mieści. Jak latam za ocean, to zawsze z nim - w środku dwa ciała, trochę szklarni i laptop. Zasilacze i baterie do walizki.
Znaczy Computrekker Plus AW?
W dużych samolotach (A330/A340/B767) wejdzie, pokaż mi jak go upychasz do schowka B737, już nie mówiąc o mniejszych samolotach.
(gdzie mój zwykły Computrekker AW się ledwo mieści).
Poza tym mnie jakoś nie pasjonują dyskusje przy checkinie i mierzenie plecaka foto...

quail
16-08-2009, 20:47
Znaczy Computrekker Plus AW?
W dużych samolotach (A330/A340/B767) wejdzie, pokaż mi jak go upychasz do schowka B737, już nie mówiąc o mniejszych samolotach.
(gdzie mój zwykły Computrekker AW się ledwo mieści).
Poza tym mnie jakoś nie pasjonują dyskusje przy checkinie i mierzenie plecaka foto...

Jakoś upycham... ale bez plusa, Computrekker AW. W checkinie jeszcze nigdy nie robili mi problemów. Jak latam gdzieś dalej, to poza samym plecakiem mam kufer z 300 f/2.8 IS, który oczywiście zabieram na pokład. Wystarczy powiedzieć, że to sprzęt foto.

sal
16-08-2009, 22:08
Jakoś upycham... ale bez plusa, Computrekker AW. W checkinie jeszcze nigdy nie robili mi problemów. Jak latam gdzieś dalej, to poza samym plecakiem mam kufer z 300 f/2.8 IS, który oczywiście zabieram na pokład. Wystarczy powiedzieć, że to sprzęt foto.
Zwykłego Computrekkera, to ja wkładam w schowek nawet w Fokkerze 100...
Ale przecież mój komentarz się tyczył wersji Plus.
A co do plecaka + kufra - nie wiem jakimi liniami latasz, ale w większości linii którymi ja latam po Europie, to by nie przeszło.
Ba - spróbuj wylecieć choćby z Londynu (po Europie), z dwiema sztukami bagażu podręcznego.

quail
16-08-2009, 22:23
Zwykłego Computrekkera, to ja wkładam w schowek nawet w Fokkerze 100...
Ale przecież mój komentarz się tyczył wersji Plus.

Mea culpa. Ale czy plus jest również grubszy od bez plusa? Swojego wkładam na płasko.


A co do plecaka + kufra - nie wiem jakimi liniami latasz, ale w większości linii którymi ja latam po Europie, to by nie przeszło.
Ba - spróbuj wylecieć choćby z Londynu (po Europie), z dwiema sztukami bagażu podręcznego.

Przećwiczyłem LOT, AirFrance, Lufthansa, KLM, United i AA. Owszem, pytali co tam jest, ale jak tylko powiedziałem, że obiektyw, to zawsze puszczali.

Krzychu
17-08-2009, 06:35
A co do plecaka + kufra - nie wiem jakimi liniami latasz, ale w większości linii którymi ja latam po Europie, to by nie przeszło.
Ba - spróbuj wylecieć choćby z Londynu (po Europie), z dwiema sztukami bagażu podręcznego.

Ale lotniska w UK mają takie zasady że jedna sztuka i koniec. Na każdym innym cywilizowanym lotnisku jest 1 sztuka + 1 personal item i pod ten personal item można podciągnąć laptopa czy obiektyw... I to wszystko oczywiście w bydlęcej, bo w biznesie lub jak ktoś jest frequent flyerem z odpowiednim statusem to może mieć inne limity...

Pawel_G
17-08-2009, 07:55
To może się podłącze do dyskusji bo mam Plusa. Noszę w nim 50D z BG2N i podpiętym 17-55 z osłoną, 30D, 85/1,8, 50/1,4 70-200/4, Samyanga fisha 8/3,5, 580EXII, laptopa 17 cali. Wszystkie szkła z zapiętymi osłonami. Do komory głównej zmieści się jescze spokojnie druga lampa i 2-3 nie duże obiektywy. Polacam ten plecak bo jest naprawdę super pojemny i dodatkowo wyjątkowo wygodnie się go nosi. W samolotach jeszcze go nie woziłem ale w moim poczciwym Golfie 3 zajmuje pół bagażnika :)

sal
17-08-2009, 23:11
Na każdym innym cywilizowanym lotnisku jest 1 sztuka + 1 personal item i pod ten personal item można podciągnąć laptopa czy obiektyw... I to wszystko oczywiście w bydlęcej, bo w biznesie lub jak ktoś jest frequent flyerem z odpowiednim statusem to może mieć inne limity...
Nie - na każdym cywilizowanym lotnisku jest to, co jako standard ma dana linia.
Więc nawet na niecywilizowanym Okęciu są różne standardy i różne rzeczy przejdą.
1 personal item w większości linii którymi latam, to na pewno nie jest 300/2.8 w kufrze...
Ba - wielokrotnie miałem dyskusje odnośnie wagi mojego Computrekkera + wymiarów (niech żyją modelowe 'stojaki').
I jakoś sobie nie wyobrażam, że dołożenie do tego Computrekkera wielkiego i ciężkiego kufra od 300-ki by poprawiło moją sytuację w tej dyskusji...
A tak w ogóle - wszystko zależy jak leży. Czasami się trafi na lotnisku ktoś sensowny przy checkinie, ale niestety standardy bagażu podręcznego są dosyć sztywne.

Krzychu
18-08-2009, 06:43
Nie - na każdym cywilizowanym lotnisku jest to, co jako standard ma dana linia.
Więc nawet na niecywilizowanym Okęciu są różne standardy i różne rzeczy przejdą.
1 personal item w większości linii którymi latam, to na pewno nie jest 300/2.8 w kufrze...
Ba - wielokrotnie miałem dyskusje odnośnie wagi mojego Computrekkera + wymiarów (niech żyją modelowe 'stojaki').
I jakoś sobie nie wyobrażam, że dołożenie do tego Computrekkera wielkiego i ciężkiego kufra od 300-ki by poprawiło moją sytuację w tej dyskusji...
A tak w ogóle - wszystko zależy jak leży. Czasami się trafi na lotnisku ktoś sensowny przy checkinie, ale niestety standardy bagażu podręcznego są dosyć sztywne.

Jakiegoś pecha masz - ja regularnie targam Nature Trekkera + dośc wypakowaną torbę Della z laptopem i _nigdy_ nikt się do mnie nie przyczepił ani nie próbował nawet ważyć / mierzyć plecaka (który np. nie mieści się do części schowków w 767-300ER).

sal
18-08-2009, 07:40
Jakiegoś pecha masz - ja regularnie targam Nature Trekkera + dośc wypakowaną torbę Della z laptopem i _nigdy_ nikt się do mnie nie przyczepił ani nie próbował nawet ważyć / mierzyć plecaka (który np. nie mieści się do części schowków w 767-300ER).
Niech będzie że to mój pech, pewnie moi współpasażerowie (wniosek z obserwacji), też zawsze mają pecha :)
I jeszcze raz powtórzę - rozmawiamy o lataniu po Europie (nie znam żadnej linii, która ma rejsówki po Europie 767).
Rejsy międzykontynentalne wyglądają inaczej i tam faktycznie nie jest to z reguły problemem.
Zresztą się robi OT mocny :)